Dupa ce venerabilul M1 si-a incheiat socotelile cu lumea industriei auto, in 1981, fanii BMW din toata lumea nu asteptau altceva decat un urmas demn pentru singurul BMW cu motor central, produs vreodata.
Prima speranta avea sa se contureze abia dupa zece ani, insa numai sub forma unui concept-car numic Nazca M12, care ambala un V12 montat central in cel mai pur design italian. Tocmai cand toti incepusera sa agite teancurile cu bani, bavarezii s-au razgandit, iar urmasele seriei Nazca, C2 si Syder, nu au reusit decat sa mai rasuceasca un pic cutitul in rana fanilor BMW.
Multi dintre noi inca vor sa vada un supercar adevarat de la BMW, dar designerul independent Sabino Leerentveld pare sa fi dezvoltat o mare obesie pentru el. Atat de mare, incat olandezul si-a spus ca, in lipsa unui BMW veritabil, poate sa-si faca si singur unul, cel putin la fel de interesant ca si cel real.
Rezultatul seamana mai degraba cu ce ne-am dori cu toti sa devina conceptul Vision Efficient Dynamics, atunci cand va ajunge pe sosele.
Cu un plafon panoramic si muschi bine lucrati, conceptul Nazca a lui Sabino are un singur defect: la fel ca masina pe care o evoca, va ramane o promisiune nerespectata.
Sursa: Top Gear
Opel Astra ecoFLEX 1.3 CDTi: Consumul primeaza... Intrarea in Calarasi, blocata de soferi ce protesteaza fata de pretul benzinei...