Spre deosebire de Conti, insa, Range Rover Autobiography Ultimate Edition va putea fi substitutul perfect al oricarui penthouse sau chiar al unui palat de seic, datorita interiorului first class. Bancheta din spate a fost inlocuita cu doua fotolii individuale, separate de o consola ce include o masuta si un spatiu refrigerat. Iar pe tetierele scaunelor din fata stau comod doua iPad-uri. Portbagajul este capitonat cu lemn de tec, dupa modelul puntilor de iaht, iar insertiile de lemn Kalahari din habitaclu fac o pereche reusita cu pielea cea mai fina.
La exterior, cea mai opulenta versiune a Range Rover-ului Autobiography nu putea sa ramana anonima, iar pentru asta a fost nevoie de o gama noua de culori, precum si de jantele cele noi, cu o dimensiune de 20 de inchi si cu un design suprarealist. Sau asa ceva. Orgoliile nemasurate din spatele volanului isi vor asi un aliat de nadejde in V8-ul de sub capota, disponibl in doua variante: de 4,4 si de 5,0 litri, ambele cuplate unei transmisii automate ZF, cu opt rapoarte. Inutil de abovit asupra primei varinate de motorizare, pentru ca doar a doua va arunca Range-ul catre 100 de km/h in doar 5,1 secunde. Masina va fi prezentata la Salonul Auto de la Geneva, dar garajele din Dubai sunt deja pregatite.