Sunbeam Tiger
Tiger a fost incercarea constructorului britanic Sunbeam de a razbi pe piata americana, fiind de fapt un Alpine echipat cu un motor V8 de 4,3 litri. Carroll Shelby a ajutat la realizarea prototipului, Jensen a construit exemplarele de serie la fabrica din West Bromwich, iar prețul de baza al unui Tiger nou era de numai 1,446 de lire sterline, cam jumatate din cel al unui AC Cobra (2,738 lire sterline).
Ferrari 512 Testarossa
Ferrari-urile moderne sunt destul de frumoase. Pentru unii, foarte frumoase. Dar cel mai impresionant aspect al unui Ferrari din secolul XXI este partea tehnica. Pana și noul FF, cu a sa stilizare departe de designul clasic Ferrari arata intr-un fel mare. Dar tuturor ne este dor de un Ferrari 100% lipsit de compromisuri uzuale (cum ar fi confortul, perfectiunea tehnica, stergatoare de parbriz care sa functioneze cum trebuie, si asa mai departe), cum ar fi genialul 512, cu ale sale faruri escamontabile.
VW Karmann Ghia
Spre deosebire de masina a carei platforma tehnica o imprumuta, VW Karmann Ghia este mult mai special decat o Broscuța. Iar tocmai datorita deliciului vizual oferit de caroseria micului coupe VW, constructorul german ar trebui sa-l readuca la viata. Poti pune pariu ca s-ar vinde mai bine decat modelele Scirocco și Beetle la un loc.
Citroen 2CV
Nu ar fi frumos ca Citroen sa ne ofere o versiune moderna a automobilului chic ieftin, care sa fie la fel de cool și confortabil ca originalul? Multe zvonuri au invadat internetul in ultimii ani in privinta unui 2CV al secolului XXI, dar pana vom fi pusi in fata faptului implinit, TopGear ii roaga pe cei de la Citroen sa nu faca din viitorul 2CV un rahat nostalgic scump, construit pe platforma lui C1. Adica Peugeot 107. Adica Toyota Aygo.
Delorean DMC-12
Portiere in forma de aripa de pescarus, caroserie din otel inoxidabil, și un design al naibii de atragator. Asa poate fi descrisa pe scurt masina irlandeza care a fost adusa in atentia publicului larg multumita francizei "Inapoi in viitor". In afara de faptul ca avea un motor foarte astmatic (0-100km/h in 10,5 secunde), era destul de scumpa și se strica cel putin o data pe luna, fanii lui DMC-12 ar fi foarte multumiti daca Delorean ar readuce la viata acest automobil.
Lamborghini Espada
In prezent, gama Lamborghini nu contine niciun GT 2+2. Adica un Grand Tourer adevarat, adecvat oamenilor sofisticati, dar care nu au uitat ce inseamna aia modestie. Adica genul de om asemanator celui mai bun prieten al tau. Un Espada "Remix" ar fi genul de masina care ar putea creste cu cel putin 30% vanzarile anuale ale constructorului din Sant'Agata.
Opel Manta B2
Okay, B2-ul vechi aduce cu o caramida (una rapida ce-i adevarat), dar o varianta moderna a acestuia ar putea fi la fel de atragatoare (și rapida) ca un Nissan 370Z. Mai ales daca va imprumuta platforma tehnica a lui Opel Astra GTC OPC.
GTO
Conceput special pentru a fi puternic și relativ ieftin in acelasi timp, GTO-ul a fost la vremea lui muscle-car-ul etalon pentru cei care doreau atat performanta, cat și distractie la un pret accesibil oricarui american. O versiune moderna a vestitului "Judge" ar crea mari probleme noilor generatii Ford Mustang si Chevrolet Camaro.
Ford Escort Mexico
Actualmente, masina care urmeaza cel mai bine ideologia "ieftin, da' iute" a Ford-ului Escort Mexico este BMW 1M Coupe. Un Escort Mexico nou ar putea fi un automobil mult mai reusit decat deja banalul Focus ST, și un rival serios pentru cel mai mic M de la BMW.
Jaguar E-Type
Asa cum deja stiti, CX-16 NU ESTE urmasul de drept al modelului E-Type. Dar ne-ar placea al naibii de tare ca Ian Callum și Jaguar sa resusciteze vechiul XK-E intr-o maniera noua și originala, care sa aminteasca totusi de liniile somptuoase ale celei mai frumoase masini produse vreodata.
Nu rata galeria foto preluata de pe topgear.ro!
sursa: topgear
Drifting-ul, un sport spectaculos... nu "dat de-a latu' in intersectie"... Opel la IAA: Trio de premiere mondiale...