Aspectul a castigat la capitolul fluiditate, iar combinatia dintre suprafetele concave si convexe ofera masinii un aspect robust, ca si cum X3 chiar ar fi reusit sa evolueze de la statutul de adolescent al gamei, pe care acum il ocupa BMW X1. Construit pe platforma tehinca a viitoarei Seria 3, X3 este mai lung cu 8 cm decat vechea generatie, iar spatiul portbagajului a ajuns la valoarea de 550 l.
Sa nu uitam, totusi, ca vorbim despre un BMW, iar in cazul asta, pe noi, cei care nu impartim masina cu vreun patruped egoist, ne intereseaza mai mult ce se ascunde sub capota acesteia. Pentru inceput, in Europa, BMW va pune la dispozitia cumparatorilor doua propulsoare diesel. Primul dintre ele este orientat spre economie, fiind vorba despre xDrive20d, ce dispune de 184 CP si 380 Nm.
A doua motorizare aflata in portofoliul noului X3 este xDrive35i, iar partea amuzanta este ca cifrele care o caracterizeaza, sunt interesante atat pentru tocilari, cat si pentru cei care stiu sa faca ceva cu volanul. 306 CP si 400 Nm sunt valorile pentru care cea mai puternica varianta de X3 va renunta la discretie, iar demarajul de la 0 la 100 de km/h va fi realizat in 5,7 secunde, cu o viteza maxima de 245 km/h. Pana la Salonul Auto de la Paris, poti sa-ti anulezi comanda pentru X1.
Citeste Top Gear!