Duster Biro Mobile a fost obtinut prin taierea in jumatate a unei masini normale si "grefarea" unei sectiuni mediene, cu geamuri laterale, de 1.5 metri, ampatamentul limuzinei ajungand la 4.173 metri (2.673 metri, initial). In spatiul obtinut in spate, studentii au montat patru scaune fata obisnuite, dispuse fata in fata. Iar intre fiecare grup de doua au pus masute cu suporturi pentru iPad/tablete, ce ascund si un frigider. Pe panoul dinspre compartimentul soferului atarna un televizor LCD si in ceea ce priveste conectivitatea exista un router 3G si wireless. Ambianta interioara este completata de un plafon panoramic din sticla.
Singura problema a limuzinei Duster vine de sub capota, optiunile in ceea ce priveste motorizarea limitandu-se la "benzinarul" de 1.6 litri de 105 CP si la diesel-ul 1.5 dCi, de 90 sau 110 CP. Iar Duster-ul "4x2" de serie cantareste intre 1.235 kg si 1.280, la care se adauga greutatea segmentului de mijloc si a ranforsarilor necesare alungirii, masa totala a masinii, cu tot cu pasageri, putand sari usor de doua tone.
Foto: wcf.com