BMW Seria 5 Gran Turismo combina eleganta, spatiul, confortul si versatilitatea intr-un concept cu adevarat unic care capata noi valente prin tractiunea integrala.
Din iunie 2010, clientii vor avea posibilitatea de a alege intre doua versiuni ale modelului BMW Seria 5 Gran Turismo echipate cu BMW xDrive. Atat la BMW 530d xDrive GT, cat si la BMW 550i xDrive GT, transmisia integrala - permanenta si gestionata electronic - asigura o distributie potrivita a cuplului intre cele doua punti.
Cu incepere din septembrie 2010, BMW 535d xDrive GT si BMW 535i xDrive GT vor completa gama de motorizari.
Modelele BMW 530d xDrive GT si BMW 550i xDrive GT sunt deja disponibile pentru comenzi cu un pret de pornire de 49500 Euro (fara TVA) pentru modelul diesel si respectiv 65000 Euro (fara TVA) pentru modelul pe benzina.
Putere si performanta pentru familie
BMW 550i xDrive GT este propulsat de un V8 ce dispune de tehnologia BMW TwinPower Turbo si de High Precision Injection. Cu o capacitate de 4,4 litri, motorul furnizeaza o putere maxima de 300 kW/407 CP, pe o plaja cuprinsa intre 5.500 si 6.400 rpm, precum si un varf al curbei de cuplu de 600 Nm, ce se pastreaza constant intre 1.750 si 4.500 rpm.
Acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza in 5,4 secunde. Viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h. Iat consumul mediu de combustibil in ciclul de testare EU este de 11,8 litri/100 km.
Motorul diesel cu sase cilindri in linie din echiparea modelului BMW 530d xDrive GT este, de asemenea, un etalon de performanta in clasa sa. Cu o cilindree de 3,0 litri, motorul dispune de carter integral din aluminiu iar sistemul de turbocompresie este cu geometrie variabila a admisiei.
Combustibilul este furnizat de cea mai noua generatie de piezoinjectoare, care opereaza la o presiune maxima de 1.800 bar. Toate acestea fac ca puterea maxima a motorului sa fie de 180 kW/245 CP, la o turatie de 4.000 rpm. Varful cuplului de 540 Nm este disponibil deja de la 1750 rpm. BMW 530d xDrive GT accelereaza de pe loc pana la 100 km/h in 6,9 secunde si atinge o viteza maxima de 235 km/h.
Automobilul combina aceste performante sportive cu un consum mediu de combustibil de 6,9 litri/100 kilometri in ciclul de testare EU. Nivelul de emisii CO2 este de 183 grame per kilometru.
Diesel 4x4, la clasa "business"
Dupa ce varfurile de gama BMW 750i xDrive si BMW 750Li xDrive au facut introducerea in Seria 7, o data cu gama de modele a anului 2010, a sistemului inteligent BMW de tractiune integrala, BMW 740d xDrive isi face debutul in luna septembrie. Cu un motor cu un carter integral din aluminiu, BMW 740d xDrive dispune de tehnologia BMW TwinPower Turbo, precum si de injectie directa common-rail cu piezoinjectoare ce opereaza la presiune de pana la 2.000 bar. In consecinta, puterea maxima este de 225 kW/306 CP, cu un maxim al cuplului de 600 Nm mentinut constant intre 1.500 si 2.500 rpm.
Tehnologia inteligenta BMW de tractiune integrala a fost conceputa pentru modelele BMW X. Ulterior a fost introdusa pas cu pas si la gamele BMW Seria 5, BMW Seria 3 si BMW Seria 7.
Punctul forte al acestei tehnologii superioare este raspunsul rapid si flexibilitatea mare cu transferul cuplului pana la 100% pe puntea spate. Sistemul imbunatateste nu numai aderenta ci si dinamica pe drumurile virajate: controlat electronic raspunde la tendintele de subvirare sau supravirare prin transferul cuplului intre cele doua punti.
VIDEO / Fisichella a lansat Ferrari 458 Italia in Romania... Imperiul McLaren isi intinde tentaculele...