La peste 70 de ani de la inceperea celui de-al doilea razboi mondial, primul lucru care iti vine in minte atunci cand pronunti numele Jeep este celebrul automobil militar folosit cu succes de fortele militare americane. Robust si auster, acesta a scris istorie de-a lungul a trei conflagratii, fiind gandit strict pentru scopuri militare.
La decenii distanta, Jeep inseamna acum Grand Cherokee si Wrangler, doua modele asociate cu confort si lux in conditii de tractiune 4x4. Ultimul „membru" al familiei a fost Compass, care a primit un facelift binemeritat, ce ii demonstreaza si mai mult ascendenta nobila.
Compass va ataca zona dominata de Toyota RAV4. Vorbim despre SUV-urile mici, compacte, care pot fi usor folosite atat in mediu urban, cat si la eventuale iesiri pe drumuri desfundate, forestiere de munte si teren accidentat. Designul sau pastreaza strict amprenta Jeep. De fapt, vazut din fata, e greu sa faci diferenta intre Compass si Grand Cherokee. Supradimensionarea grilei frontale este de efect, emanand forta si rezistenta, in timp ce farurile sunt acum rectangulare. Restul caroseriei seamana bine cu generatia anterioara, dar parerea personala este ca avem de-a a face cu mai mult decat doar cu o restilizare.
Citeste continuarea pe Jurnalul National!
FOTO: newautocars.org
Citroen DS5: primul contact!... FOTO! Lodgy, noul model Dacia, prezentat in avanpremiera...