Suspensia fata, de inalta tehnologie
Watt's link imbunatatit pe spate
Pe drum drept, configuratia ofera o stabilitate excelenta, insa in timpul virajelor aceasta minimizeaza deviatia laterala, la fel ca un sistem cu brate multiple. Inginerii Opel estimeaza ca bratele absorb aproape 80% din sarcinile laterale de pe suspensia spate. In plus, bratul Watt permite montarea unor bucse mai flexibile, fara a mai fi nevoie de compensarea unghiului de convergenta a rotilor din spate, oferind astfel un raspuns imbunatatit si un nivel sporit de confort pe puntea spate.
FlexRide sau sasiu mecatronic
Sasiul modelului Astra GTC a fost proiectat pentru a integra perfect sistemul inteligent, adaptiv de control al sasiului FlexRide. Acesta sporeste stabilitatea in timpul conducerii, comportamentul la virare si raspunsul sistemului de directie adaptandu-se automat la conditiile de drum, viteza in viraje, miscarile autovehiculului si stilul individual de conducere. Tinuta de drum si echilibrul imbunatatite ale autovehiculului sporesc, de asemenea, nivelul de siguranta in situatii de urgenta.
In plus, FlexRide ofera trei setari diferite, permitand modificarea caracteristicilor autovehiculului cu o apasare de buton: puteti alege oricand intre modul echilibrat Standard, modul „Tour" proiectat pentru confort sau modul activ „Sport".
Taxa de acces auto in centrul Capitalei si pentru soferii bucuresteni... FOTO! Toyota IQ modificata de bulgari...