Este un monovolum compact cu ADN de 308 (lucru bun). Cu alte cuvinte, iti ofera atat spatiu sau siguranta pe terenuri mai putin asfaltate (nu vorbim chiar de off-road), dar si agilitatea unui autovehicul de oras.
Mai mult, este masina care arata bine si in varianta "executive", asa ca, daca alegi o culoare inspirata si optiunile care trebuie, cu siguranta ca nu te vei face de ras la vreo intalnire.
Interiorul este confortabil. Materialele sunt "in regula", nici urma de plastic ieftin. Spatiul este suficient, iar, evident, canapelele din spate se pliaza, oferind peste 1.200 la rabatare.
Consola orientata catre sofer si multitudinea optiunilor si reglajelor iti spun ca ai de-a face cu o masina pentru sexul tare; motorizarile iti dovedesc acelasi lucru: chiar daca o alegi pe cea mai "slaba" - in cazul nostru. varianta de 1,6/110 CP - beneficiezi de suficienta sportivitate.
Nu ma gandesc ce senzatie iti da propulsorul de 2.0 HDI care dezvolta pe cutia automata 163 de cai... Cu toate acestea, propulsorul de 110 CP poate fi luat in calcul, pentru ca iti ofera, pe de-o parte, un consum urban excelent, iar, pe de alta parte, sonorizarea este suficient de buna pentru a nu simti ca te afli intr-un diesel.
Noi am testat
● Motorizare: 1.6HDI/112 CP
● Viteza maxima: 180 km/h
● Cutie manuala 6+1
● Consum 6,5/4,4/5,1 l
sursa: Jurnalul National
foto: autoincar.com
Coupe-urile cu patru usi nu mai sunt o nisa... FOTO! BMW X4 - urmatorul model al producatorului bavarez?...