- MAREA PREMIERĂ Te Cunosc de Undeva! Vezi ce surprize ți-am pregătit AZI de la ora 20:00, pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Chefi la cuțite, sezonul 15 - din 10 martie, pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Studiul a fost realizat in perioada mai-octombrie 2011, pe un esantion reprezentativ de 26.525 respondenti, cu varsta de peste 18 ani. Metoda folosita a fost sondajul online. La capitolul satisfactia fata de service, Nissan a inregistrat cel mai mare numar de respondenti foarte multumiti: 49,7%.
Reteaua de reparatori Nissan este reprezentata in 22 de orase din Romania si cuprinde
24 de ateliere service autorizate.
"Calitatea serviciilor este prioritara la Nissan, atat in perimetrul vanzarii de vehicule noi cat si in serviciile postvanzare. Investitiile in tehnologie si inovatie au reusit sa pozitioneze marca Nissan ca pe un lider incontestabil al crossoverelor insa acestea au fost intotdeauna insotite de investitii in calitatea serviciilor post-vanzare. Nivelul de satisfactie inregistrat in studiul Auto.ro este o confirmare ca, in Romania, activitatea de service a retelei Nissan se desfasoara in parametrii asteptati", a declarat Ionut Gheorghe, Brand Director Nissan Romania.
Citroën lanseaza la Geneva conceptul DS4 Racing... Chevrolet Cruze SW: Break-ul vine si cu faceliftul...