- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Raportul Interbrand atesta ca Toyota este un exemplu in ceea ce priveste preocuparea fata de mediu, aceasta fiind o prioritate la nivel de management.
Angajamentul permanent al Toyota fata de mediu a fost exprimat si in Viziunea Globala Toyota, publicata in luna martie 2011, scopul declarat fiind acela de a reduce emisiile de dioxid de carbon in timpul intregului proces prin care trece un vehicul, de la proiectarea sa si pana la vanzare.
Compania face deasemenea eforturi de a conserva resursele naturale prin reciclare si de a desfasura activitati aflate in armonie cu natura.
O contributie cheie la performantele ecologice ale companiei, conform raportului, o are tehnologia integral hibrida Toyota.
De la lansarea sa in 1997, modelul Prius - aflat acum la a treia generatie - a contribuit substantial la vanzarile de vehicule hibrid Toyota si Lexus, ce totalizeaza 3,2 milioane de unitati la nivel mondial.
In 2010, Toyota a introdus tehnologia hibrida si pe vehiculul compact Toyota Auris, produs la fabrica din Marea Britanie. Gama Prius va fi extinsa in curand cu modelul de sapte locuri Prius +, precum si cu vehiculul ce va reprezenta un pas important in evolutia Toyota si desavarsirea filozofiei sale, Prius Plug-in Hybrid, ce va fi lansat in 2012.
Avand o strategie pe termen lung in ceea ce priveste abordarea sustenabila a tuturor operatiunilor sale, Toyota dezvolta o serie de initiative in Europa, printre cele mai recente numarandu-se un perete solar la fabrica Toyota din Valenciennes, Franta, un panou solar la scara, instalat la fabrica din Derbyshire , Marea Britanie si o instalatie cu doua turbine de vant, la Centrul de Logistica Toyota din Zeebrugge, Belgia.
Metodologia de masurare utilizata in raportul "Cele mai verzi marci la nivel mondial" a fost dezvoltata de catre Interbrand impreuna cu Deloitte, scorul verde fiind astfel gandit incat sa poata fi aplicat pentru mai multe industrii.
Interbrand a intervievat si 10.000 de consumatori din cele mai mari zece piete ale lumii, incluzand Statele Unite ale Americii, Japonia, China, Germania, Franta, Marea Britanie, Italia, Brazilia, Spania si India. Scopul acestor interviuri a fost acela de a determina perceptia asupra performantelor verzi ale unei marci.