La partea exterioara, cei de la Hamann au facut ceva ce asteptam cu totii de foarte mult timp. Usile tip Lambo erau cea mai ascunsa fantezie din mintea fanilor lui Gallardo, iar daca ele vin tocmai acum, cand toti isi luasera speranta de a le mai vedea, este cu atat mai bine.
Din fericire, acesta nu este singurul artificiu de design la care au apelat tunerii. Contrastul dintre negrul mat si insertiile de carbon rosiatic, il transforma pe LP 560-4 intr-un liliac stradal care se pregateste sa taie aerul cu kit-ul sau sport si sa absoarba pe toata lumea prin priza de aer de pe plafon.
La interior, combinatia se pastreaza, cu mentiunea ca aici ea se transforma din cool in uber-cool, cum probabil a fost stabilit sa iasa, inca din brief-ul celor de la Hamann. Volanul sangeriu si consola din fibra de carbon ar face invidios pana si un proprietar de Pagani Zonda.
Pentru ca invidiosii sa nu aiba nicio obiectie, tunerii au ajustat putin puterea motorului. Astfel, Gallardo LP 560-4 Victory II a fost dus la 580 CP si 575 Nm, iar viteza maxima este de 328 km/h. Cine mai are timp acum sa planga dupa Murcielago?
Sursa: Top Gear
VIDEO: Aston contra Aston... Supercar: GTA Spano sau razbunarea ibericilor...