Facelift-ul exterior se refera, in principal, la parasocul fata redesenat, la calandrul de tip sigle-frame usor reasezat si la blocurile optice cu tehnologie LED, introduse pe lista dotarilor standard. Din punct de vedere tehnic insa, lucrurile sunt mult mai interesante. Transmisia R-Tronic, cu 7 trepte, vine standard doar pe V8-ul de 4.2 litri, R8-ul facelift V10 beneficiind de o noua cutie S-Tronic, cu doua ambreiaje multi-disc, care ajuta masina sa se miste mai bine cu circa 0,3 secunde pana la 100 km/h. S-Tronic-ul poate fi ales insa ca optiune si pe V8.
R8-ul "standard" dispune de acelasi V8 FSI central, de 430 CP/7.900 rpm si 430 Nm/4.500-6.000 rpm, dar sprinteaza 0-100 km/h in 4,3 sec. si atinge o viteza maxima de 300 km/h. Iar V10-le de 5.2 litri scoate 525 CP/8.000 rpm si un cuplu de 530 Nm/6.500 rpm, impingand masina pana la suta in 3,6 sec..
Noutatea o constituie insa V10-le "Plus". Acesta dezvolta 550 CP si un cuplu de 540 Nm, la fel ca "fratele" sau Lamborghini Gallardo LP 560-6. Si impreuna cu S-Tronic-ul, permite R8-ului sa atinga 100 km/h in 3,5 sec. si o viteza de top de 317 km/h.
Test Topgear cu cel mai nou hatchback scandinav: Volvo V40... Vanatoare de supercar-uri in Londra...