Căutare Live

V10 Plus: Facelift "interior" pentru supercar-ul Audi R8

Pentru ca supercar-ul Audi sa nu-si piarda din "sex-appeal", constructorul german a retusat putin design-ul R8-ului si i-a "injectat" sub caroserie o noua cutie de viteze S-Tronic, cu dublu ambreiaj si 7 trepte, precum un motor V10 ce urca pana la 542 CP.

Facelift-ul exterior se refera, in principal, la parasocul fata redesenat, la calandrul de tip sigle-frame usor reasezat si la blocurile optice cu tehnologie LED, introduse pe lista dotarilor standard. Din punct de vedere tehnic insa, lucrurile sunt mult mai interesante. Transmisia R-Tronic, cu 7 trepte, vine standard doar pe V8-ul de 4.2 litri, R8-ul facelift V10 beneficiind de o noua cutie S-Tronic, cu doua ambreiaje multi-disc, care ajuta masina sa se miste mai bine cu circa 0,3 secunde pana la 100 km/h. S-Tronic-ul poate fi ales insa ca optiune si pe V8.

R8-ul "standard" dispune de acelasi V8 FSI central, de 430 CP/7.900 rpm si 430 Nm/4.500-6.000 rpm, dar sprinteaza 0-100 km/h in 4,3 sec. si atinge o viteza maxima de 300 km/h. Iar V10-le de 5.2 litri scoate 525 CP/8.000 rpm si un cuplu de 530 Nm/6.500 rpm, impingand masina pana la suta in 3,6 sec..

Noutatea o constituie insa V10-le "Plus". Acesta dezvolta 550 CP si un cuplu de 540 Nm, la fel ca "fratele" sau Lamborghini Gallardo LP 560-6. Si impreuna cu S-Tronic-ul, permite R8-ului sa atinga 100 km/h in 3,5 sec. si o viteza de top de 317 km/h.

Test Topgear cu cel mai nou hatchback scandinav: Volvo V40... Vanatoare de supercar-uri in Londra...
Parteneri
Obiceiuri pentru a evita depunerea de grăsime abdominală după vârsta de 50 de ani. Cum să-ți păstrezi silueta
Pentru a evita depunerea de grăsime abdominală după vârsta de 50 de ani este extrem de important să ai o dietă echilibrată și să eviți produsele care ar putea duce la acumularea kilogramelor în plus. Grăsimea abdominală mai este cunoscută drept grăsime viscerală și este în general periculoasă sănătății tale.
Catine.ro
Ultimele știri