Din zecile de concepte dezvoltate de MB de-a lungul timpului, specialistii apreciaza patru modele ca fiind cele mai spectaculoase si/sau reprezentative.
C111: Laboratorul de testare pe roti
Conceptul C111 prezentat in 1969 reprezinta expresia design-ului futurist si a tehnologiilor inovatoare. Etaland portiere cu deschidere pe verticala, in stil "Gullwing" (aripi de pescarus - Mercedes 300 SL, 1954), prototipul sport a jucat rolul unei platforme de testare pentru mai multe sisteme de propulsie si pentru materialele usoare care, mai tarziu, au fost folosite la realizarea caroseriilor masinilor de serie.
F 400 Carving: Dinamism fara compromis
Prezentat in 2002, F400 Carving a fost conceput sa atinga limitele fizicii. Roadster-ul a experimentat un tren de rulare cu geometrie variabila. Concret, pe virajele abordate la limita F 400 inclina rotile ca o motocicleta, pentru maximum de aderenta si manevrabilitate.
F 700: Replica la Panamera si Rapide
Presat de Porsche si Aston Martin, care aveau in faza avansate de dezvoltare coupe-urile in patru usi Panamera si, respectiv, Rapide, MB dat un raspuns prompt, prezentand la Salonul de la Frankfurt din 2007 conceptul F700.
BlueZERO E-Cell: Viitor fara emisii
BlueZERO (2009) este un concept cu propulsie pe baza de pila de combustibil, ce propune o arhitectura de tip sandwich a podelei pentru a "ascunde" motorul electric si bateria. Aceasta solutie de economisire a spatiului ofera o protectie optima a sistemului de propulsie si asigura un centru de greutate coborat.
F 800 Style: Agresivitate cu stil
In 2010, MB a prefatat introducerea unor linii mai agresive in arhitectura viitoarelor sale limuzine de lux prin dezvoltarea prototipului F 800 Style. Noul CLS este un demn urmas al sau.
Foto: NetCarShow
FOTO! Noul Citroen C4, o masina de familie... fioroasa... TATA Nano, cea mai ieftina masina din lume, in Romania?...