Muzica nu este singura lor pasiune! În ultimii ani celebritățile au experimentat viața de fashion designer și unele dintre ele chiar au dat lovitura!
Rihanna și Beyoncé au cel mai mare succes. În ultimele luni, Beyoncé a crescut traficul către platformele și site-urile de socializare a unui mare brand de adidași cu 31%, datorită parteneriatului său cu brandul, și nu este exclus ca pe viitor să devină director executiv al brandului.
Între timp, Fenty Maison, brandul Rihanna, creat în conglomeratul de lux LVMH, a generat 7 milioane de reacții în social media, în prima lună, și cuprinde peste 5.000 de articole vestimentare.
Și marca Yeezy a lui Kanye West se află în topul celor de laIndex, clasându-se pe locul 19. Cei mai recenți adidași reflectorizanți ai săi s-au vândut în câteva minute.
Desigur, designerii de modă tradiționali au încă un rol important în acest joc. Gucci se află în primele două poziții pe Index Lyst de câțiva ani. Cele mai mari merite sunt în mare parte, regizorului creativ Alessandro Michele, care a creat o estetică nouă pentru brand.
Ceea ce nu știm este că înainte de a-și lansa brandurile, vedetele au petrecut ani întregi explorând diverse piese vestimentare. Rihanna, de exemplu, a fost întotdeauna atrasă de modă. Primele haine create de ea au fost tricouri casual cu eșarfe și blugii rupți. Creațiile ei au „un fel de bogăție etnografică și profunzime creativă.
(sursa: verdict.)
Un om de afaceri italian este acuzat că a păgubit APIA cu peste 2 milioane de euro. Cum a reușit?... Mesajul dur transmis de episcopul Slatinei, în timpul slujbei dedicată Alexandrei: ”Creşti 15 ani un copil şi vine o jig...