Instrucţiunea, care a fost transmisă Monitorului Oficial al României, se aplică pe perioada existenţei stării de urgenţă şi intră în vigoare la data publicării.
”Documentele menţionate vor fi transmise pe adresa de e-mail a ASF, dedicată acestei proceduri, . În cazul raportărilor prevăzute de legislaţia aplicabilă în domeniul asigurărilor vor fi utilizate aplicaţiile ASF–EWS sau e-Hub, iar în cazul raportărilor prevăzute de legislaţia pieţei de capital se utilizează aplicaţiile prevăzute de legile în vigoare, aplicabile fiecărui tip de raportări”, informează ASF.
Documentaţia transmisă ASF va fi păstrată la sediul entităţii, pentru a putea fi disponibilă pentru verificare la solicitarea autorităţii ori de câte ori va fi necesar.
Sursa : news.ro
Măsuri economice pregătite de Guvern - Credite pentru IMM, modificarea termenelor pentru restructurarea datoriilor buget... Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România infirmă categoric informaţiile privind închiderea unor magazine ale reţe...