În cursul anului 2019, grupul media a câştigat, net, peste un milion de abonaţi numai online, un record pentru The New York Times care a lansat oferta sa digitală cu plată în 2011.
Ziarul numără de acum 3,4 milioane de abonaţi doar pentru conţinutul online, aproape 900.000 de abonaţi pentru ediţiile în print, vânzările provenind din produsele specializate, platformele de gătit (NYT Cooking) şi cuvinte încrucişate (NYT Crossword).
Obiectivul trustului este de a atinge 10 milioane de abonaţi în 2025, dintre care două milioane în străinătate.
The New York Times a anunţat marţi că a atins, cu un an înainte de plan, obiectivul de 800 de milioane de dolari cifră de afaceri venituri din online, ceea ce corespunde cu o dublare a acestora în patru ani (2015).
Trustul va publica rezultatele trimestriale şi anuale pe 6 februarie.
Sursa : news.ro
Moscova dă asigurări că armistiţiul din Libia a fost prelungit pe o perioadă nedeterminată... Declanşarea Mecanismul Soluţionării Diferendelor de către europeni, o măsură ”pasivă”, reacţionează Teheranul...