- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Polonia a înregistrat până în prezent 84 de contaminări, dintre care două decese. „Cele mai multe dintre cazuri de infectare cu coronavirus au fost importate. Nu vrem să revină acasă în valuri mari", a declarat presei premierul.
Şeful guvernului danez Mette Frederiksen a afirmat: „Toţi turiştii şi străinii care nu pot dovedi că au un motiv serios de a veni în Danemarca nu vor fi autorizaţi să intre". El a precizat că circulaţia bunurilor nu este inclusă în această restricţie. În schimb, cetăţenilor danezi li se permite să intre în ţară.
Controalele la frontiere vor fi menţinute până la 13 aprilie. Republica Cehă şi Slovacia au adoptat, joi, măsuri similare.
Wizz Air, informare pentru călători
De altfel, și compania Wizz Air a anunțat, sâmbătă, că, din cauza restricţiilor de călătorie impuse pe toate zborurile externe, comunicate de primul ministru polonez Mateusz Morawiecki, începând cu 15 martie, ora 00:00, compania îşi suspendă toate zborurile spre şi dinspre Polonia până la noi informaţii.
Restricţiile de călătorie reprezintă o măsură pentru a reduce răspândirea pandemiei de COVID-19. Începând cu ora 00:00 locală, pe 15 martie 2020, niciunui cetăţean străin nu i se va mai permite să intre în Polonia, iar cetăţenii polonezi care sosesc de peste hotare vor fi plasaţi în carantină.
Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informaţi automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicaţia pentru mobil. Clienţii vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziţia de produse şi servicii Wizz Air.
Pasagerii pot alege rambursarea banilor - care va dura mai mult – şi vor fi informaţi despre paşii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienţii vor putea primi doar 100% din suma achitată iniţial. Pasagerii care şi-au făcut rezervările prin intermediul agenţiilor de turism – inclusiv agenţiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenţia de unde şi-au cumpărat biletele, arată reprezentanţii companiei.