Compania de transport feroviar din Franţa, SNCF, a anunţat că a comandat 2.000 de trenuri noi pentru o reţea regională extinsă, garnituri în valoare de 15 miliarde de euro, însă ulterior a constatat că acestea sunt prea late pentru staţii, astfel că circa 1.300 de peroane ale gărilor trebuie modificate pentru a permite circulaţia, scrie publicaţia Nouvel Observateur.
Compania de transport feroviar din Franţa, SNCF, a anunţat că a comandat 2.000 de trenuri noi pentru o reţea regională extinsă, garnituri în valoare de 15 miliarde de euro, însă ulterior a constatat că acestea sunt prea late pentru staţii, astfel că circa 1.300 de peroane ale gărilor trebuie modificate pentru a permite circulaţia, scrie publicaţia Nouvel Observateur.
Companiile SNCF şi RFF au cumpărat 182 de trenuri noi de la compania Alstom şi 159 de trenuri de la grupul Bombardier, garniturile urmând să intre în circulaţie, treptat, până la sfârşitul anului 2016.
Însă, imediat după semnarea contractelor de achiziţionare a noilor garniuri, inginerii feroviari şi-au dat seama că vagoanele vor avea o lăţime mai mare decât cele de până acum, astfel că nu vor încăpea în unele gări.
Află mai multe detalii, aici!
Articolul continuă după reclamă
Pământul s-a cutremurat: Un seism de 5,8 grade tocmai s-a produs!...
44 de ani de la cel mai MARE CUTREMUR! 9,5 grade şi 1600 de victime...