Live acumAcces Direct
Prime Time 20:30Chefi la Cutite

Isterie pe Facebook, după ce s-au viralizat nişte mesaje stupide! Ce trebuie să ştii despre postările care au făcut furori printre internauţi

În urmă cu doar câteva săptămâni, reţeaua de socializare Facebooka a fost accesată, într-o singură zi, de un miliard de persoane, fapt ce arată că această platformă a devenit indispensabilă. Totuşi, pe lângă faptul că te ajută să fii la curent cu noutăţile ori să interacţionezi cu prietenii, aceasta a dat naştere unor frici printre internauţi.

În urmă cu doar câteva săptămâni, reţeaua de socializare Facebooka a fost accesată, într-o singură zi, de un miliard de persoane, fapt ce arată că această platformă a devenit indispensabilă. Totuşi, pe lângă faptul că te ajută să fii la curent cu noutăţile ori să interacţionezi cu prietenii, aceasta a dat naştere unor frici printre internauţi.

Mai exact, în ultimele zile, mii de internauţi au distribuit diferite mesaje, prin care încercau să-şi protejeze imaginile postate: "Datorită faptului că Facebook a ales să implice un software care permite furtul de informaţii personale, luaţi în considerare următoarele: astăzi, 1 decembrie 2014 (n.r. – data se schimbă în funcţie de ziua în care ai publicat mesajul), ca răspuns la noile orientări Facebook, în conformitate cu articolele l. 111,112, 113 din Codul de proprietate intelectuală, declar că drepturile mele sunt ataşate la toate datele cu caracter personal, desene, artă, fotografii, texte etc, publicate în profilul meu. Pentru uz comercial şi pentru orice altă utilizare trebuie cerut acordul meu scris, în orice moment“.

Deşi a creat isterie printre internauţi, postarea acestui mesaj nu are niciun efect, fiind doar dovada de necontestat că..un om este credul. Cu alte cuvinte, însă, funcţionarea reţelei de socializare Facebook nu depinde de ceea ce postează o persoană, ci are reguli clare, care au fost modificate la începutul acestui an.

Astfel, în urmă cu mai bine de nouă luni, Facebook a actualizat regulamentul pentru ca oamenii să interacţioneze mai mult cu ceea ce le place. De asemenea, nici mesajul în care este anunţat faptul că Facebook va percepe o taxă. Cel puţin, nu încă.


Recomandari