Jean René Lacoste este omul al carui nume a dat unul dintre cele mai faimoase branduri de moda din lume. Tenismen de performanta, Lacoste este cel care a schitat ideea de a pune pe echipamentul sau sportiv, un crocodil.
"Crocodilul" a fost porecla pe care sportivul francez a primit-o in primavara anului 1923, inainte de un meci de cupa Davis, de la un jurnalist american. Asocierea cu un aligator i-a fost pe plac tenismenului care i-a cerut unui prieten croitor sa-i coasa pe pieptul camasilor de sport, emblema cu pricina. Incepand de atunci, Jean René Lacoste purta la fiecare aparitie pe teren echipament cu crocodil.
Ulterior, francezul a inceput sa-si personalizeze si alte piese vestimentare cu aceasta emblema. Si-a facut tricouri cu crocodil, dupa propriul design. Mai mult, Lacoste a reusit sa schimbe regulile stricte si sa isi impuna propria varianta de echipament sportiv, bineinteles, imprimat cu simbolul "crocodilului". La acea vreme, era catalogat drept un mare sportiv, recunoscut pentru performantele sale in tenis.
Ulterior, francezul s-a retras din sport, insa si-a continuat pasiunea. In 1933, acesta fondeaza la PAris „La Chemise Lacoste“, un atelier menit sa creeze tricouri imprimate.
Sunt 80 de ani de atunci. Intre timp, s-au schimbat multe. Tenisul nu se mai joaca in camasa cu maneca lunga, iar "crocodilul" a devenit cunoscut in intreaga lume, realizand colectii peste colectii, cu piese vestimentare diverse, de la haine, incaltaminte, pana la genti si accesorii.
Foto: Facebook
Apa de mare, alternativa ieftina a combustibilului... VIDEO! Visul barbatilor a devenit realitate: sutienul cade cat ai bate din palme...