Primarul Capitalei a mai tinut sa precizeze, referindu-se la autostrada suspendata, ca parteneriatul public-privat inseamna capital chinez investit aici, iar "inceputul acestei constructii, care pana la urma se va finaliza in 52 de kilometri, va crea inelul median, ar fi al treilea inel al Capitalei".
Odata cu acest proiect, a mai adaugat Oprescu, isi va indeplini si promisiunea pe care le-a facut-o bucurestenilor, respectiv ca o mare parte legata de infrastructura si circulatia rutiera din Bucuresti se va rezolva.
La inceputul acestui an, o companie chineza si-a aratat interesul pentru realizarea unei autostrazi suspendate la Bucuresti.
Primul modul al autostrazii va lega viitoarea autostrada A3 Bucuresti - Ploiesti de Soseaua Petricani, Soseaua Pipera, strada Avionului si Bulevardul Aerogarii. Al doilea modul va cuprinde lucrari pe Bulevardul Aerogarii, strada Elena Vacarescu, se va intersecta cu DN1 trecand prin Bulevardul Poligrafiei si Calea Grivitei, iar cel de-al treilea modul va cuprinde lucrari in Calea Grivitei, Calea Giulesti, va continua in spatele Lacului Morii si va ajunge pe autostrada A1 Bucuresti-Pitesti.
Citeste si Antena3
Foto: Intact Images