Trendul Dubai a luat cu amploare țara, după ce ciocolata Dubai a făcut furori. Succesul acesteia i-au făcut pe producători să își încerce norocul cu langoș Dubai, cozonac Dubai, ciocoliva, crenvurști Dubai, brioșe Dubai, pască Dubai sau mucenici Dubai, ori burger Dubai.
Acest trend a intrat și pe piața băuturilor, iar în marile magazine din țară a ajuns pe rafturi și sucul Dubai.
Ce conține sucul Dubai și cât costă virala băutură
Pe rafturile magazinelor Kaufland au apărut doze de 330 ml cu suc Dubai: „Fresh Pistachio băutură răcoritoare carbogazoasă”. Această băutură răcoritoare a atras imediat atenția consumatorilor. Pentru doza respectivă trebuie însă să plătească 15,99 de lei plus garanția pe abalaj de 50 de bani.
Înainte de a o cumpăra însă trebuie să știe ce scrie pe eticheta produsului.
Citește și: Cafeneaua viitorului se deschide în Dubai. Cum arată robotul cu trăsături de model care va servi clienții
„Ingrediente: apă, zahăr, dioxid de carbon, acidifianți (acid citric, citrat disodic), aromă (fistic, ciocolată albă), aromă naturală, concentrat colorant din șofranel, antioxidant (acid ascorbic), conservant (benzoat de sodiu), ultei vegetal (ulei de palmier), midon modificat (octenilsuccinat de sodiu), stabilizator (esteri glicemici ai rășinilor de lemn), colorant (complexe de clorofilină cuprică), terpene de portocală”, se regăsește pe etichetă, conform unei surse.
Citește și: Ciocolata Dubai nu mai este în topul favoritelor. Ce delicatesă i-a luat locul. Are doar două ingrediente
Pentru 1 litru de „Fresh Pistachio băutură răcoritoare carbogazoasă”, românii trebuie să plătească aproximativ 50 de lei.
Potrivit recenziilor din mediul online, acest produs a intrat pe rafturile mai multor magazine din țară.
Prodsul promite un gust răcoritor și o aromă aparte de fistic. Această aromă pare să fie îndrăgită de consumatorii din România, mulți preferând produsele tradiționale reinventate pe bază de fistic, potrivit cererii de Paște, în ciuda prețurilor mai mari.
Citește și: Rețetă de Cheesecake Dubai cu ciocolată. Se pregătește rapid și nu necesită coacere
Dacă isteria produselor cu fistic din europa s-a mai potolit, ei bine, în România trendul continuă. Aromele ușor în contradicție și texturile diferite fac ca produsele cu fistic să fie printre cele mai populare alegeri ale consumatorilor.
Mama Elodiei, revoltată după cazul Teodorei Marcu. Ce despăgubiri totale ar trebui să-i plătească Cristian Cioacă Emilie... Cât costă un abonament de șezlong pentru toată vara pe litoralul Mării Negre și ce beneficii sunt incluse în preț...