Dacă vrei ca afacerea ta să devină cât mai cunoscută pe internet poti sa apelezi la promovare platita, insa nu trebuie sa ignori beneficiile pe care le ofera SEO, adica optimizarea pentru motoarele de cautare.
Daca vrei ca afacerea ta să ajungă la un numar cât mai mare de potențiali clienti, investește în SEO. Te va ajuta pe termen lung și, astfel, vei avea clienți și dupa ce oprești promovarea, asta pentru că potențialii clienți vor continua să intre organic pe site-ul tau, din Google.
Un continut optimizat pentru motoarele de căutare postat pe site-ul tau te va ajuta să ajungi pe pozitii fruntașe în căutarile din Google. Asta înseamna că celor care cauta pe Google anumite cuvinte relevante pentru pagina și site-ul tău li se va afisa automat site-ul tau în primele rezultate.
Cu cât esti mai sus în căutările Google, cu atât vei avea trafic mai mare, însa e important sa fii pe primele poziții pe cuvinte relevante pentru afacerea ta și astfel, să primești trafic relevant. Cu cât traficul e mai bun, cu atât vei avea șanse mai mari să vinzi și să îți crești afacerea.
Opteaza pentru SEO pe site-ul tau
Nu e simplu sa faci SEO, însa, daca e făcut eficient, iți va aduce beneficii importante. Tocmai de aceea trebuie să te asiguri că optimizarea site-ului și a paginilor relevante se va face ca la carte.
SEO presupune o strategie și o activitate complexa, însă sunt cateva reguli simple pentru optimizarea conținutului, pe care ar trebui sa le știi și să le aplici și tu:
Optimizeaza textele importante de pe site, adica acele pagini care vrei să ajungă pe primele poziții în google.
Obține cât mai multe linkuri spre site-ul tau, de pe cat mai multe domenii, însa nu te grăbi să crezi că e suficient să strângi link-uri o singură lună. Asigură-te că cel puțin câteva luni vei primi link-uri noi, de pe site-uri cu o autoritate mai mare decât site-ul tău. În acest sens, te-ar putea ajuta achiziția de comunicate de presa și articole cu link către siteul tau și, mai ales, către paginile tale optimizate.
Asigură-te că paginile principale de pe site-ul tau sunt optimizate dupa cuvinte cheie cât mai relevante pentru afacerea ta. Aici ar putea sa te ajute un studiu al cuvintelor cheie întocmit de un specialist. Dacă aceste cuvinte sunt greșite alese, nu vei obține rezultatele așteptate.
Pe scurt: ia în calcul cuvintele cheie recomandate de un specialist SEO, scrie articole de peste 1000 de cuvinte sau cât mai lungi, interesante pentru publicul tău pe baza acestor keywords și obține cât mai multe link-uri către aceste pagini optimizate. SEO nu se rezumă doar la asta, însa aceștia sunt pașii pe care îi poți parcurge și care te vor ajuta sa urci în căutarile de pe Google.
Daca nu ai timp sau încredere că poți să te ocupi tu de SEO, apelează la un specialist, iar tu ocupa-te de ceea ce știi să faci mai bine: de afacerea ta.
(sursa: Agerpres)
Programul rabla pentru electronice. Astăzi încep înscrierile pentru cea de-a treia ediţie... Ministrul Răzvan Cuc a suferit un grav accident de mașină! A fost dus de urgență al Spitalul Floreasca...