Brandul de modă al fiicei președintelui Statelor Unite ale Americii, Ivanka Tump, se bucură de un succes formidabil, însă s-a decis că va fi scos de pe piață după ce dezvoltarea sa a fost limitată pentru a evita un conflict de interese cu funcţia sa de consilier la Casă Albă.
Cu creştere puternică a vânzărilor au avut loc în 2016, în timpul campaniei prezidenţiale, brandul a devenit o ţintă a electoratului, mai multe lanţuri de magazine dorind să se distanţeze de acesta.
"După 17 luni petrecute la Washington, nu ştiu dacă voi relua vreodată această activitate, dar ştiu că, până la noi ordine, atenţia mea se îndreaptă spre ceea ce fac aici. Această decizie este singura corectă pentru echipa şi asociaţii mei", a declarat Ivanka Trump într-un comunicat de presă
Lansată în formă actuală în 2014, compania are în prezent 18 angajaţi care acum vor fi concediați.
Cu produse de calitate medie şi preţuri acceptabile, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 47,3 milioane de dolari în anul financiar 2016/2017, încheiat în creştere, cu 61%, relatează Mediafax.
După ce tatăl său, Donald Trump, a fost ales preşedintele SUA, Ivanka Trump, mamă a trei copii, a devenit consilier la Casa Albă, dar a rămas acţionar majoritar în companie, veniturile fiind direcţionate într-un trust, pentru a minimaliza conflictul de interese.
Wow! Beyoncé a publicat imagini cu gemenii ei! Cât de diferiți sunt Rumi și Sir Carter - FOTO... Tom Jones este în afara oricărui pericol! Artistul și-a cerut scuze și le-a dat o veste excelentă fanilor săi...