National Geographic va lansa pe 7 septembrie „Activate: The Global Citizen Movement”, serie de documentare în care vor fi prezenţi, între alţii, Hugh Jackman, Common, Usher, Rachel Brosnahan, Pharrell Williams, Uzo Aduba şi Priyanka Chopra Jonas.
Seria va avea premiera pe 7 septembrie, la ora 16.00, şi va fi difuzată la nivel mondial pe National Geographic în 172 de ţări şi 43 de limbi.
„Activate”, rezultatul unui parteneriat multiplatformă de storytelling, constă într-o serie de documentare în şase părţi, susţinută de conţinut personalizat distribuit pe canalele pe care National Geographic le dezvoltă în social media şi în format tipărit. Aceasta va creşte gradul de conştientizare cu privire la sărăcia extremă, inegalitate şi sustenabilitate, pentru a-i mobiliza pe cetăţenii globali să contribuie la schimbări semnificative şi durabile pe platforma Global Citizens.
Fiecare episod abordează o problemă diferită legată de cauzele fundamentale ale sărăciei extreme, pornind pe urmele unei campanii umanitare globale şi ale organizatorilor, promotorilor, activiştilor şi persoanelor ale căror vieţi sunt schimbate de aceasta. Subiectele episoadelor includ eradicarea sărăciei extreme, renunţarea la cauţiunile în numerar, eliminarea barierelor din educaţia fetelor, finanţarea educaţiei pentru copiii strămutaţi, încetarea poluării cu materiale plastice şi contribuţia la rezolvarea crizei de apă.
Prin ochii activiştilor, incluzându-i pe Hugh Jackman, Priyanka Chopra Jonas, Becky G, Usher, Common, Rachel Brosnahan, Gayle King, Bonang Matheba, Pharrell Williams, Darren Criss şi Uzo Aduba, şi prin obiectivul National Geographic, spectatorii vor afla poveşti, vor întâlni oameni şi vor fi martorii direcţi ai eforturilor făcute pentru combaterea sărăciei extreme şi pentru a inspira o mişcare globală.
Serialul a fost filmat în Mexic, Nigeria, Peru, Filipine şi Africa de Sud şi, la nivelul Statelor Unite, în California, New York, Tennessee şi Washington, D.C.
Parteneriatul multiplatformă de storytelling Activate se va extinde dincolo de seria documentară, printr-o secţiune personalizată de 10 pagini dedicată proiectului în numărul din septembrie al revistei National Geographic, precum şi prin poveşti personalizate aliniate cu fiecare episod, articole digitale personalizate şi intervenţii în social media ce vor evidenţia diverse aspecte din cadrul proiectului.
Seria „Activate” va ilustra experimentarea cu noi modele de conţinut şi distribuţie şi noi modalităţi de mobilizare a telespectatorilor din întreaga lume.
Sursa : news.ro
Oscar 2020 - Norvegia, Suedia şi Finlanda şi-au desemnat propunerile pentru nominalizare... Serialul de comedie „Grace and Frankie”, cu Jane Fonda şi Lily Tomlin, se va încheia odată cu al şaptelea sezon...