A fost numită cea mai slabă melodie din lume de către oricine a îndrăznit să o asculte. În anul 2011, o adolescentă în vârstă de numai 13 ani lansa piesa "Friday", ce avea să devină un adevărat fenomen, însă în sens negativ. Celebra piesă a Rebeccai Black a strâns nu mai puțin de 40 de milioane de afișări pe YouTube în doar două săptămâni de la lansare.
În numai o saptămână, adolescenta Rebecca Black, din Statele Unite, a devenit vedetă, dupa ce a publicat pe YouTube melodia "Friday". Deși Rebecca nu a fost luată în serios de majoritatea fanilor, acest aspect nu a oprit-o să facă bani din vânzarea piesei și să se remarce la diferite emisiuni tv din America, unde era invitată.
Tânăra care avea 13 ani pe atunci, și-a dorit tot timpul să cânte, motiv pentru care le-a cerut părinților să vorbească cu o casă de discuri pentru a-și putea înregistra piesele. Mama adolescentei a fost dispusă să plătească 2.000 dolari unei firme specializate în căutarea de noi talente muzicale, numită Art Music Factory. Cheltuielile pentru videoclip au fost limitate, înregistarea realizându-se în casa adolescentei.
După doar o săptămână de la publicarea pe rețelele sociale, melodia a înregistrat peste 30 milioane de vizite
Mai multe publicații de specialitate au criticat piesa și au catalogat-o drept "cea mai proastă melodie a tuturor timpurilor". Multe vedete internaționale au comentat negativ melodia adolescentei.De exemplu, Charlie Sheen afirma: "Nu te urâm pentru că ești faimoasă. Ești faimoasă pentru că te urâm!" ."Oamenii au fost enervați de această melodie, însă noi vrem să cunoaștem orice persoană care poate să creeaze această controversă într-o săptămână", a declarat Simon Cowell, pentru The Telegraph.
Astăzi, Rebecca Black nu mai este o adolescentă, are frumoasa vârstă 22 de ani și nu a renunțat la muzică. Rebecca este influencer, având aproximativ 855 de mii de urmăritori pe Instagram. De asemenea, solista mai are și 1,46 milioane de abonați pe canalul ei de YouTube, unde este vlogger, creatoare de conținut și cântăreață. Și pentru că spuneam că nu a renunțat la muzică, în urmă cu 3 luni artista a lansat o nouă piesă, intitulată "Do You? ".
La 9 ani de la lansare, piesa "Friday"are în prezent 136 millioane de vizualizări. Surprinzător însă, numărul de dislike-uri este mai mare decât numărul de aprecieri. Videoclipul Rebeccăi Black a primit un million de like-uri, și aproximativ 3 milioane de dislike-uri.
Sursă: Ziare.com
Concertul pe care Celine Dion îl va susţine la Bucureşti va avea loc pe Arena Naţională... Celine Dion va concerta la București, pe Arena Națională! Cât costă biletele și când vor fi puse în vânzare ...