A plătit 3000 de euro pentru o vacanță de coșmar. Românul a găsit la cazare gândaci, păianjeni și lenjerie murdară
Un român care a vrut să trăiască o experiență de vis în Turcia a trecut de fapt printr-un adevărat coșmar. Iată ce s-a întâmplat după ce a plătit 3000 de euro și a găsit în cameră gândaci, păienjeni și mizerie!
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Joi, 12 Septembrie 2024, 16:49 | Actualizat: Joi, 12 Septembrie 2024, 17:50Un român care și-a dorit să trăiască un vis de neuitat într-o vacanță în valoare de 3 000 de euro, a trecut mai degrabă printr-un adevărat coșmar după ce a ajuns la unitatea de cazare și a văzut în ce condiții trebuie să stea pe tot parcursul sejurului.
Bărbatul a ales o destinație pe care mulți români o aleg, mai ales în perioada de vară, datorită frumuseții locurilor, dar și tradițiilor specifice zonei.
Pe aceeași temăMai exact, românul a plătit nici mai mult, nici mai puțin de 3 000 de euro pentru a vizita Turcia.
Iată ce condiții greu de imaginat l-au așteptat la cazare și ce a transmis bărbatul în mediul online!
Românul a plătit 3000 de euro pentru o cazare plină de gândaci, păianjeni și lenjerie murdară
Pentru că a achitat o sumă semnificativă pentru vacanța la care a visat, bărbatul s-a așteptat să găsească la cazare condiții decente de trai. Cu toate acestea, socoteala de acasă nu s-a potrivit cu cea din târg, iar turistul a avut parte de o dezamăgire atât de mare încât și-a dorit să împărtășească cu internauții experiența de coșmar prin care a trecut.
Mai exact, el a povestit totul pas cu pas în cadrul unui grup de Facebook unde s-a format o comunitate de turiști care își organizează vacanțele în Turcia.
„Pentru cei care veniți la K*****a S***n, cam asta primiți pentru 3.000 de euro de 3 persoane. Gândaci, aer condiționat care curge si nu funcționează, așternuturi murdare și păianjeni” a scris bărbatul atașând și 3 imagini reprezentative.
Pe aceeași temăMembrii grupului au reacționat imediat pe măsură în secțiunea de comentarii.
„Cu 3000 euro făceați o vacanță superbă în Grecia! Păcat de banii dvs!”
„Auuuu, ce scârbos !!!! Nu au și ei vreo instituție pe care să o anunțati??? Să vă returneze banii dați , agenția de la care ați cumpărat sejurul.”
„Nu renunțați sub nicio formă! Pățit identic cu camera, upgrade la vilă. Dar doar cu managerul, eu recunosc că-mi ieșisem din pepeni rău de tot.” sunt doar câteva din spusele internauților.
La scurt timp, autorul postării a revenit pentru o actualizare a situației:
„Update, ne-au schimbat camera cu una Deluxe Double în clădirea S***n. Repet ce am mai zis dimineață, cred că e vb de standarde. Și de așteptări. Sau poate sunt fițele mele. Dar nu așa cred că ar trebui să arate un hotel de 5 stele”
Printre comentarii s-au regăsit și alți români care au fost cazați la aceeași unitate care au pățit exact ca autorul postării, dar și câțiva care erau cazați în același timp acolo fără să întâmpine astfel de probleme total neplăcute.
Pe aceeași temă