Pana acum, aveam doar niste grafica pe calculator. Acum, au aparut si niste imagini. Daca cei de la Opel vor reusi sa pastreze macar 90% din aspectul acestei masini la fel cum se prezinta acum, atunci doar o reactie stupida si irationala din partea pietei ar putea sa anuleze succesul modelului. Mai ales ca nu e vorba numai despre cum arata, ci si despre ce gasesti in interior, in fata si pe dedesubt.
Motorul are patru cilindri, o capacitate de 2,0 litri si un turbocompresor. Dezvolta 290 de cai putere pe care ii trimite spre rotile din fata prin intermediul unei cutii manuale cu sase trepte si al unui diferential cu patinare limitata. Nu e prima oara cand auzim despre motoare puternice pe un hatch de la Opel, numai pentru ca in final toata puterea aia sa se risipeasca in scartait de anvelope si fum, insa judecand dupa cum au evoluat lucrurile in ultima vreme in companie, am putea sa le acordam putin credit.
Sigur, ne-am putea lipsi de jantele de 21 de inchi si de... hmm, cam atat, restul ar trebui sa ramana asa cum este. Daca inginerii vor reusi sa faca masina sa mearga la fel de bine cum au facut-o designerii sa arate, atunci GM ar putea sa returneze din banii datorati americanilor mai repede decat planuiau.
Citeste noul topgear.ro!
Ironie frantuzeasca: Posesorii de Dacia, asociati cu tiganii?... FOTO / Atentie, radar! Dacia Duster cu girofaruri...