"Pentru a sustine noile planuri strategice, ePayment va lansa o campanie de angajari, urmarind dublarea echipei in urmatoarele luni, la 80 de angajati. In Ungaria, grupul a deschis un birou care are, in prezent, opt angajati", a declarat directorul executiv al companiei, Daniel Nicolescu.
Potrivit lui Nicolescu, piata comertului electronic din Ungaria va fi de aproximativ 625 de milioane de euro, in 2011, aproape dublu fata de estimarea de pe piata locala. Pe de alta parte, la o populatie similara celei din Ungaria (10 milioane locuitori), piata e-comert din Cehia este de un 1 miliard de euro, in timp ce Polonia a atins pragul de 4 miliarde de euro.
Comertul electronic din Romania, excluzand turismul si utilitatile, va depasi un miliard de euro in 2012, potrivit estimarilor lui Nicolescu.
Pentru extinderea pe 10 piete din Europa, ePayment beneficiaza de un buget de 2 milioane de euro, pana la sfarsitul anului, solutia de plati electronice urmand sa intre pe alte trei piete, au indicat oficialii companiei, dar fara le precizeze.
Pe piata din Romania, strategia ePayment pe termen scurt si mediu va urma doua directii principale, respectiv extinderea portofoliului metodelor de plata si a bancilor partenere, compania avand in prezent sapte modalitati de incasare a banilor. A doua directie este adaugarea de servicii complementare platilor online si extinderea canalelor de comunicare cu cumparatorii.
Comertul electronic cu plata online cu cardul a crescut in 2010, in Romania, cu 38% comparativ cu anul precedent, atingand valoarea de 127,8 milioane de euro.
Numarul de tranzactii procesate a crescut cu 82 % fata de 2009, inregistrandu-se 2,26 milioane de tranzactii, conform datelor furnizate de Romcard. In aceeasi perioada, in sistemul ePayment s-au procesat 2,08 milioane de tranzactii, la o valoare de 121 de milioane de euro.
Sursa: Jurnalul National
Compania Arbomedia a vandut astazi ziarul “Viata Libera” din Galati... Andreea Vass il contrazice pe Jeffrey Franks: Romania, pe crestere economica...