“Următoarele două-trei săptămâni cred că vor fi grele, poate cele mai grele de până acum. Vârful epidemiei în România abia urmează. Corpul medical încă nu a învăţat boala, iar sistemul sanitar încă are nevoie de timp pentru a se pregăti pentru bătălia cea mai grea“, afirmă Irina Schrotter.
Ea precizează că pieţele din Europa sunt blocate, iar 75 la sută din exporturile româneşti merg în Uniunea Europeană.
“Preferinţele de consum ale populaţiei sunt imposibil de evaluat (deci, flexibilitatea în afaceri nu prea foloseşte la nimic dacă nu te poţi reinventa pentru producţia de produse de necesitate în această perioadă). Pentru companiile care şi-au întrerupt activitatea ca urmare a efectelor pandemiei, reluarea activităţii “de unul singur”, fără conectare cu pieţele naţionale şi internaţionale) înseamnă acumulare de stocuri, costuri nesustenabile, datorii imposibil de achitat“, consideră Irina Schrotter.
Ea adaugă că e mai bine să fim rezervaţi în această perioadă şi că “e mai uşor să previi decât să vindeci“.
Sursa : news.ro
Zentiva a finalizat achiziţia operaţiunilor Alvogen din Europa Centrală şi de Est... Consiliul Concurenţei analizează tranzacţia prin care BRD şi Raiffeisen Bank intră în acţionariatul CIT One, alături de ...