- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Sectoarele de marketing și HR s-au dezvoltat considerabil în ultimii ani, motiv pentru care acestea au devenit esențiale pentru buna organizare si dezvoltare a companiilor mici si mari. Crearea unui brand ușor de recunoscut, unic prin comparație cu toți competitorii și alegerea resurselor umane valoroase pentru companii reprezintă cheia succesului pe termen scurt și lung.
Dacă și tu ești interesat de modul în care poți îmbunătăți imaginea brandului tău și atrage noi talente valoroase în firmă, aici vei descoperi trei modalități eficiente, pe care le poți folosi ca sursă de inspirație.
1. Definirea unui mesaj reprezentativ pentru brand și public
Atunci când dezvolți o imagine de brand, este important ca aceasta să fie conturată în jurul unui mesaj unic, care să reprezinte afacerea ta și să o diferențieze de competiție. În plus, un astfel de mesaj va transmite candidaților cu potențial de angajare ceea ce trebuie să cunoască pentru a deveni angajați valoroși în cadrul firmei.
- Asigură-te că mesajul brandului tău este unul consecvent, în cadrul fiecărui contact cu cei din exterior:
- Formular de contact din cadrul website-ului;
- Email;
- Comunicare telefonică;
- Conținut text și video de prezentare a brandului;
- Mesaje transmise pe rețelele de socializare și în cadrul platformelor de recrutare.
Scopul acestei metode este acela de a prezenta o imagine coerentă a organizației tale, fără a elimina elementele umane și cele care diferențiază brandul tău de competiție.
2. Acordă atenție culturii organizaționale
Recrutarea joacă un rol esențial în cultivarea culturii organizaționale, întrucât asigură aducerea talentelor potrivite în firmă, în cadrul fiecărui departament. Pentru aceasta, trebuie să analizezi și să decizi care este tipul de cultură organizațională pe care vrei să o dezvolți.
De exemplu, cele mai mari companii din lume se implică activ în promovarea unei culturi incluzive. Marca brandului de angajator reflectează imaginea culturii organizaționale a companiei mai mult decât orice alt factor. Din acest motiv, construirea unei culturi pozitive în departamentul de recrutări reprezintă rădăcina unui brand angajator puternic.
Comunicarea clară a cerințelor aferente în cazul fiecărui post disponibil în cadrul firmei, respectarea condițiilor de colaborare stabilite și medierea eficientă a relației dintre angajați și angajatori reprezintă factori care promovează această atitudine pozitivă.
3. Înțelegerea percepției asupra brandului tău
În 2019, toți angajații și potențialii candidați folosesc platforme precum Facebook, LinkedIn sau Twitter. Majoritatea dintre aceștia își exprimă, în mod constant, părerile și percepțiile în cadrul acestor rețele de socializare.
În plus, conform studiilor efectuate recent, peste 70% dintre persoanele care caută un loc de muncă, iau în considerare feedback-ul primit de către companiile angajatoare, înainte de a lua o decizie. Prin urmare, aceste platforme reprezintă o sursă de feedback valoroasă atât pentru ei, cât și pentru orice brand angajator.
Pornind de la părerile candidaților și de la analiza propriului feedback, poți dezvolta propuneri de angajare valoroase, pentru a atrage cele mai bune talente în firma ta.
Desigur, nu toți angajații pot fi multumiți de toate condițiile, în orice moment, însă este esențial ca relația ta cu aceștia să fie una corectă, care va reflecta în mod pozitiv imaginea brandului tău angajator.
Astfel, cei mai buni candidați pentru posturile disponibile în cadrul firmei tale vor considera oferta ta de angajare ca fiind una serioasă, demnă de a fi luată în calcul și mai valoroasă, în comparație cu alte oferte disponibile.
Prin urmare, cheia succesului, atunci când vrei să îți îmbunătățești imaginea de brand angajator și să atragi cele mai valoroase talente în firma ta, constă în seriozitate, corectitudine și transmiterea unor mesaje clar și concise. Acordă atenție tendințelor moderne de recrutare, platformelor de socializare și recrutare preferate de candidați și, astfel, vei deveni principala lor alegere.
Resursele umane reprezintă cea mai valoroasă componentă a companiei tale, iar o imagine de brand angajator conturată corespunzător va influența considerabil, în mod pozitiv, cultura ta organizațională și imaginea generală a brandului tău.
Sursa foto: https://pixabay.com/photos/analytics-computer-hiring-database-2697949/
Polițiștii au descins la alte două adrese greșite, fără mandat! Cumpănașu, noi dezvăluiri: ”Vărul meu a fost la 50 de me... Plimbările cu mocănița, un adevărat pericol! Momentul în care patru vagoane s-au desprins în mers, sub ochii pasagerilor...