Consiliul Naţional al Audiovizualului recomandă radiodifuzorilor de la nivel local, regional, naţional şi internaţional, să sprijine difuzarea spotului TV referitor la campania de interes public privind exercitarea dreptului de vot al cetăţenilor din străinătate.
Campania este desfăşurată de Autoritatea Electorală Permanentă, Ministerul Afacerilor Externe şi Ministerul pentru Românii de Pretutindeni, în contextul alegerilor prezidenţiale din anul 2019. Precizăm că, potrivit art. 6 alin. (2) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare, decizia editorială de difuzare aparţine exclusiv radiodifuzorului.
Campania electorală pe posturile de radio şi de televiziune publice şi private începe în ziua de 11 octombrie, la ora 0.00, şi se încheie în ziua de 9 noiembrie, la ora 7.00.
Emisiunile vor fi semnalate pe toată durata acesteia prin marcajul „dezbatere electorală”, în situaţia în care participă cel puţin un candidat, şi cu marcajul „emisiune electorală”, în toate celelalte cazuri de programe cu tematică electorală.
Cu 24 de ore înainte de începerea votării şi până la închiderea urnelor sunt interzise difuzarea oricăror mesaje şi comentarii cu conţinut electoral, a emisiunilor şi spoturilor electorale, precum şi invitarea sau prezentarea în programe a candidaţilor şi a reprezentanţilor acestora şi ai partidelor politice, alianţelor politice şi alianţelor electorale care susţin candidaţi.
Sursa : news.ro
Patru cetăţeni chinezi, o femeie şi cei trei copii ai săi, prinşi de poliţiştii de frontieră din Caraş-Severin după ce a... O bătrână a fost bătută cu bestialitate în gara din Iași, femeia își aștepta nepoata. „Au început, maică, să mă bată cu ...