CANDIDATUL TREBUIE SA AIBA SI CATEVA CUNOSTINTE DE MECANICA AUTO!
Astfel, potrivit proiectului supus dezbaterii publice, candidatii trebuie sa faca dovada capacitatii de a se pregati sa conduca in siguranta, prin respectarea urmatoarelor cerinte:
1. sa fie echipat cu echipamentul de protectie, cum ar fi manusile, cizmele, imbracamintea si castile de protectie;
2. sa efectueze un control sumar al starii pneurilor, franelor, directiei, comutatorului de oprire in caz de urgente (in cazul in care exista), lanturilor, fluidelor (de exemplu, uleiul de motor, lichidul de racire), luminilor, dispozitivelor reflectorizante, indicatoarelor de directie si dispozitivului de avertizare sonora.
PROBA PRACTICA SI CEA TEORETICA, IN ZILE DIFERITE
Mai mult, examenul teoretic si proba practica nu se vor da in aceeasi zi, iar biletul de ordine va avea cod de bare. Atat proba practica cat si cea teoretica se vor sustine la acelasi punct de testare. In cazul in care candidatul sustine una din probe in orase diferite, pierde examenul automat.
ATENTIE LA MEDIUL INCONJURATOR!
In plus, noile reguri privind examinarea candidatilor pun accentul si pe protejarea mediului inconjurator - "Art.17 - Evaluarea probei practice se efectueaza dupa urmatoarele criterii: conducerea judicioasa si cu grija pentru mediul inconjurator, tinand cont de turatia motorului, de treptele de viteza, de frana si de acceleratie, numai pentru categoriile BE, C, CE, D si DE, respectiv pentru subcategoriile C1, C1E, D1 si D1E".
Sursa: Jurnalul National
Foto: Intactimages
Cod Galben de canicula si furtuni in 15 judete si Bucuresti... Soarele si acneea, un cuplu periculos...