- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Bruce Lee Enterprises, condusă de Shannon Lee, susţine că Real Kungfu (Zhen Gongfu) a folosit imaginea tatălui ei în logo fără a avea permisiunea.
Compania doreşte ca lanţul de restaurante fast food să înlăture imediat imaginea şi cere, după cum scrie presa, daune de 30 de milioane de dolari.
Real Kungfu susţine că folosirea logo-ului cu imaginea unui bărbat cu părul închis la culoare a fost aprobată de autorităţile locale.
Logo-ul este folosit de 15 ani, a mai scris lanţul de restaurante pe contul Weibo.
„Suntem nedumeriţi că după atâţia ani suntem daţi în judecată acum şi studiem cazul în pregătirea unui răspuns”.
Lanţul de restaurante, cu sediul în Guangzhou, a fost fondat în 1990 şi are aproximativ 600 de localuri în China.
Bruce Lee Enterprises gestionează licenţele privind imaginea starului decedat în 1973.
Anul acesta, fiica lui Bruce Lee a solicitat Administraţiei Naţionale de Film din China să ceară schimbarea modului în care este portretizat tatăl ei în filmul „Once Upon a Time... in Hollywood” al lui Quentin Tarantino. Cineastul american nu a răspuns acuzaţiei că l-a ironizat pe Lee.
Filmul, programat să fie lansat în China pe 25 octombrie, trebuia să fie reeditat, ca toate producţiile străine, la cererea cenzorilor. Tarantino, care are drepturile totale asupra producţiei Sony, a refuzat acest lucru, astfel că lungmetrajul nu a mai fost lansat în această ţară.
Sursa : news.ro
Dani Mocanu este de nerecunoscut! Cum arată după ce s-a vindecat, în urma implantului de păr – FOTO... Miracol de Crăciun! Oana Roman și Marius Elisei din nou împreună...