Emisiunea "Te cunosc de undeva!" castigata, cu o transformare in Michael Jackson, de Liviu Teodorescu a fost sambata seara lider de audienta la nivelul publicului din mediul urban.
Cea de-a treia editie a noului sezon a adunat in fata micilor ecrane 2.066.000 de telespectatori la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.45.
Asadar, Antena 1 a fost cel mai urmarit post de televiziune la nivelul publicului de la orase si a obtinut pe perioada difuzarii emisiunii (19.59 - 23.20) o audienta medie de 9,2 puncte de rating si 18,2 % cota de piata, urmata de Pro TV, cu 8,4 puncte de rating si o cota de piata de 16,6 %.
După ce săptămâna trecută au alergat prin pădure după Scufiță, precum cei de la Valahia, Andrei Ștefănescu și Liviu Vârciu au cântat sambata seara în travesti, transformați în Raluca și Denisa Tănase de la Bambi si nu mica le-a fost surpriza atunci când le-au vazut pe scenă, alături de ei, pe cele două interprete. De o bucurie neașteptată a avut parte și Paula Chirilă, care a trebuit sa-l readuca în show-ul transformărilor pe un campion al acestui spectacol, Pepe, și s-a trezit față în față cu… originalul. De travesti nu au scăpat nici Rareș Dragomir, care a imitat-o pe fascinanta Tina Turner, nici Feli Donose, care l-a adus la “Te cunosc de undeva!” pe fermecătorul interpret al muzicii country Kenny Rogers.
Mezina Theo Rose a fost sambata aceasta Adele și a cântat cel mai recent mare hit al celebrei artiste, Nicoleta Nucă s-a transformat in minunata Annie Lennox, iar Anca Țurcașiu a devenit pentru o seară unul dintre cei mai mari lăutari români, Fărâmiță Lambru. Cea mai șocantă transformare a serii a fost a lui George, care a trebuit să cânte și să arate precum Azis, unul dintre cei mai de succes cântăreți din Bulgaria, un artist cu o sexualitate și imagine controversate.
Castigatorul editiei a fost desemnat Liviu Teodorescu, transformarea sa in Michael Jackson fiind considerata cea mai reusita a serii.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National
Perioada 27 februarie 2016