Campania are ca mijloace principale de comunicare televiziunea, presa, radioul si mediul on-line si ii are ca purtatori de mesaj pe simpaticii Daniel Buzdugan, actor si coprezentator al emisiunii „Morning ZU" de la Radio ZU si Vladut, bucatarul matinalului de la Antena 1.
Intreaga campanie este construita in jurul unei dispute intre cele doua personaje legate de increderea unuia dintre ei ca in Romania chiar se recicleaza deseurile de ambalaje colectate selectiv si neincrederea celuilalt ca acest proces chiar se intampla.
Vladut, talentatul bucatar al matinalului „Neatza" de la Antena 1, recunoscut pentru exigenta in bucatarie, construieste un personaj credibil, responsabil, care incearca de-a lungul episoadelor in care este structurata campania, sa il convinga pe mult mai „scepticul" Buzdugan, ca efortul de a colecta selectiv nu este in zadar, ci din contra, toate deseurile colectate selectiv in containerele speciale, ajung sa fie reciclate si astfel transformate in alte obiecte utile consumatorilor.
Cele doua personaje reprezinta cele doua curente ale societatii "cei care cred" si "cei care nu cred" ca deseurile se recicleaza, facand de-a lungul episoadelor o leapsa in provocari. Aventurile celor doua personaje pot fi urmarite atat in matinalul „Neatza" de pe Antena 1, emisiunea de divertisment „Rai da' Buni", cat si pe site-ul www.colecteazaselectiv.ro.