Romanii i-au fost alaturi in numar mare campionului noptilor albe, “Un show pacatos” impunandu-se ca lider de piata, in randul populatiei din mediul urban. Aproape un million de telespectatori la nivel national urmareau aseara, in minutul de aur, 22:45, emisiunea lui Dan Capatos, conform datelor oferite de Kantar Media.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
UN SHOW PACATOS, 22:42-01:07 | Antena 1 | 3.3 | 12 | 343 |
Pro TV | 2.7 | 9.7 | 278 |
Show-ul de aseara a fost unul de-a dreptul incendiar in platoul “Un show pacatos”! Printre invitatii care i-au calcat pragul lui Capatos s-au numarat Mihai Mitoseru, Mara Banica, Marcel Toader si Costin Marculescu. Atmosfera de carnaval a fost intretinuta de Cornelia Catanga, Liviu Guta, Gigel Frone si Serghei Mizil, toti invitatii fiind costumati in diverse personaje, de la Tutankamon, la Lady Gaga si Cruela De Vil. Pe Dan Capatos il vom revedea intr-un nou sezon “Un show pacatos” incepand din toamna aceasta, pe 2 septembrie, la ora 22:30.
Din ce in ce mai numerosi, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact in fruntea clasamentului de audienta la nivelul intregii zile, pe targetul urban. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.6 % si o cota de piata de 13.7% pe targetul all urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
WHOLE DAY, 02:00-26:00 | Antena 1 | 2.6 | 13.7 | 274 |
Pro TV | 2.4 | 12.8 | 256 |
Antena 1 si-a devansat principalul competitor si in intervalul Acces Direct, Simona Gherghe aducand in fata micilor ecrane cei mai multi telespectatori din randul targetului comercial, 18-49 urban. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 3.9% si 19.3% cota de piata la nivelul targetului comercial, locul secund fiind ocupat de Pro Tv cu un rating mediu 3.2% si o cota de piata de 15.9%.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
ACCES DIRECT, 16:57-19:00 | Antena 1 | 3.9 | 19.3 | 216 |
Pro TV | 3.2 | 15.9 | 178 |
Observator 13, Observator 16, precum si ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu au surclasat si ele competitia la nivelul targetului comercial, 18-49 urban.
Alina Puscas a descoperit cea mai tare benzinarie! Si-a alimentat bolidul cu palnia si benzina la pet!... "Splash!" Vedete la apa: Jorge si-a invins teama de a sari in gol...