Ana Morodan, contesa digitală de la Asia Express, despre succesul în online: ”Am căzut de 7 ori și m-am ridicat de 8”
Asia Express 2019. Ana Morodan, cunoscută drept contesa digitală, face parte dintre cei 18 concurenți Asia Express. Află cine este Ana Morodan, cum se descrie ea însăși și ce spune despre participarea la Asia Express.
Publicat: Joi, 14 Februarie 2019, 12:40 | Actualizat: Luni, 25 Martie 2019, 13:13Asia Express 2019. Ana Morodan, cunoscută drept contesa digitală, face parte dintre cei 18 concurenți Asia Express. Află cine este Ana Morodan și ce spune ea însăși despre ea și despre participarea la Asia Express.
Ana Morodan, partenera scriitorului Adrian Teleșpan în show-ul Asia Express de la Antena 1, este numită contesa digitală, tocmai pentru că a reușit să se afirme în mediul online și să adune o mare comunitate de oameni în jurul său, persoane care îi apreciază stilul nonconformist și umorul aparte.
”Numele meu este Ana Morodan, sunt o contesă digitală milenistă. Eu am o rezistență la stres foarte bună, dar depinde ce-l cauzează. Că una e să-l cauzeze Teleșpan, alta e să-l cauzeze un șoarece”, spune Ana Morodan în prezentarea pe care ea însăși și-o face în Asia Express.
Ana Morodan și-a început cariera la vârsta de 24 de ani, când, influențată de bloggeri internaționali, a decis să urmeze această cale. După cum ea însăși recunoaște, nu a fost deloc ușor, dar consideră că a reușit.
”Cu șapte ani în urmă, pe o stradă din Arad, ajutată de membrii #TheMoffice, Gabi și Iunia, am început primul blog de stil personal aici. Până atunci, am plâns de 47593 de ori, mi-am forțat limitele, am băut atât de multe pahare de gin tonic încât am pierdut numărul, am căzut de 7 ori și m-am ridicat de opt, plecând de la ”Acel Blogger nebun”, la ”Acel Influncer Nebun” și ajungând la ”Antreprenorul online care schimbă regulile jocului”, spune contesa digitală Ana Morodan despre ea.
Drumul de la Ana Morodan la contesa digitală
Inițial, Ana Morodan și-a creat primul blog de stil personal din România. După ce a cunoscut succesul cu blogul său, Ana și-a angajat o firmă de consultanță, care i-a și creionat un brand personal, alegându-se astfel cu titulatura de Contesa.
”Sunt o domnişoară la fel ca celelalte, cu introspecţii, visuri şi ţeluri specifice perioadei de maturitate în care mă aflu. Cred că special este contextul în care m-am dezvoltat. Context care mi-a cultivat şi educat pasiunea pentru perioada Belle Epoque, aristocraţie, norme de conduită din acea perioadă, romanţe şi, evident, stilul vestimentar extrem de feminin”, spunea ea cu ceva timp în urmă în larevista.ro.
La scurt timp, Ana Morodan și-a lărgit sfera de activitate, și-a deschis un magazine online de haine și un cont de Youtube. A avut numeroase apariții televizate și a prezentat emisiunea ”Nuntă cu Scântei”, de la Antena 1. Iar acum ea este una dintre concurentele Asia Express, avându-l ca partener pe Adrian Teleșpan, scriitor și foarte bun prieten al celei numite ”contesa digitală”.
Ana Morodan pe Facebook, Instagram, Youtube
Ana a reușit să strângă un jurul ei o comunitate online destul de impresionantă. 150.000 de oameni o urmăresc numai pe Instagram, fără a-i pune la socoteală pe cei care-i citesc blogul - anamorodan.com- sau postările de pe Facebook. Pe Youtube, contesa digitală din Asia Express are câteva mii de urmăritori.
Ana Morodan, despre Asia Express
”Aceasta este povestea noastră despre a încerca să fim normali într-o lume care este oricum, dar numai normală nu. Nu suntem cu toții buni sau cu toții răi, dar suntem diferiți. Singura întrebare este: vom fi eroii sau ticăloșii ei? Iar tu, internetule, mă știi bine … așa că partea mea este predictibilă”, spune Ana Morodan despre experiența Asia Express.
Contesa digitală, dietă fulger în Asia Express
Participarea în cel mai dur reality-show al momentului a fost mai mult decât o dietă pentru Ana Morodan și colegul ei, Adrian Teleșpan. Condițiile grele și provocările de neimaginat prin care au trecut, i-a făcut să piardă multe kilograme. Ana a venit acasă cu 8 kilograme mai puțin, iar Adrian 6,5 kilograme.