Chefi la cuțite, lider de audiență, aseară. Chef Florin Dumitrescu a câștigat battle-ul și a salvat o concurentă de la eliminare
Chefi la cuțite a fost lider de audiență cu ediția în care Chefii au pus în joc patru amulete!
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Joi, 10 Noiembrie 2022, 13:10 | Actualizat: Joi, 10 Noiembrie 2022, 13:16Aseară, la Chefi la cuțite a fost spectacol la bancurile de lucru! Sirena amuletelor a răsunat de nu mai puțin de trei ori pe parcursul unui battle care a îmbinat tensiunea și conflictele pe fondul stresului cu umorul.
Chefi la cuțite, lider de audiență cu ediția în care Chefii au pus în joc patru amulete!
La proba jurizată de baletul Dancing on ice, echipele conduse de Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu au avut de preparat rulade fine dining și câte un desert, cea dintâi amuletă fiind folosită de Chef Bontea.
”Poți interzice celorlalți doi Chefi să le spună echipelor lor ce preparate vor găti. Concurenții vor alege singuri” a fost avantajul exploatat de el. Dar acesta a fost doar începutul unui battle plin de obstacole.
Replica a venit de la Florin Dumitrescu, Chef-ul care a aruncat în joc cea mai grea amuletă: ”Ai puterea să oprești comunicarea verbală a echipelor adverse. Ei vor avea voie să comunice doar prin semne”.
Iar lovitura finală a fost data de Chef Scărlătescu! ”Concurenții celorlalte două echipe vor găti legați la mână doi câte doi, iar dacă numărul este impar, se leagă și Cheful de mână cu unul dintre ei” a fost porunca amuletei pe care el a pus-o în joc.
Ediția Chefi la cuțite de miercuri seară, care a adus un record de amulete puse la bătaie, s-a situat pe primul loc în preferințele telespectatorilor, pe segmentele de public comercial și urban.
Astfel, în intervalul 20:27-23:57 în care a fost difuzată emisiunea, minutul de maximă audiență de la 22:08 a adunat în fața televizoarelor aproape 1,6 milioane de telespectatori. Lider de audiență pe publicul comercial, Chefi la cuțite a condus topul cu o medie de 7.4 puncte de rating și 26.4 % cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa pe locul al doilea cu 5.8 puncte de rating și 20.6% cota de piață. La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 6.9 puncte de rating și 20% cota de piață, Pro TV clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5.4 puncte de rating și 15.6% cota de piață.
Chef Florin Dumitrescu a câștigat battle-ul și a salvat o concurentă de la eliminare
Concurenții s-au confruntat aseară cu cele mai dificile condiții în bucătăria Chefi la cuțite, interdicția de a comunica verbal dovedindu-se cel mai greu de respectat – astfel că atât echipa lui Bontea, cât și cea a lui Scărlătescu au avut de suportat amenda unor minute de ”freeze” (încetarea activității la bancurile de lucru), pentru că au încălcat porunca amuletei.
Imposibilitatea de a vorbi cu echipa sa l-a făcut pe Chef Scărlătescu să izbucnească nervos: ”De-al naibii am vorbit, ca să pot să le mai dau o indicație” a fost explicația lui despre momentul de tensiune maximă.
Finalul probei a fost la fel de tensionat pentru el, dezamăgirea faptului că echipa sa nu a obținut nicio farfurie determinându-l să părăsească platoul de filmare. Battle-ul a fost câștigat detașat de Chef Dumitrescu și echipa sa, cu 9 farfurii. ”Cum le-am ratat pe-alea două? S-ar fi scris istorie la Chefi la cuțite: 11 farfurii din 11, în battle-ul 11”, a comentat cu umor Florin Dumitrescu, cel care a folosit și cea de-a patra amuletă a serii.
La proba individuală, preparatul cu cel mai mic punctaj i-a aparținut Brigittei Gheorghe, pentru care combinația de ingrediente impuse, calcan cu bere, s-a dovedit nefastă.
Brigitta a fost, însă, salvată de la eliminare de Chef Florin, căruia amuleta i-a oferit tocmai avantajul de a aduce în echipa sa concurentul cu cea mai slabă farfurie la o probă individuală. Săptămâna viitoare, battle-urile incendiare continuă la Chefi la cuțite luni, marți și miercuri, de la 20:30, înfruntările devenind tot mai dificile și tensionate pe măsură ce concurenții părăsesc cursa culinară.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-54 Urban, All urban si National
Perioada 9 noiembrie 2022