3 concepte moderne întâlnite în corporații
Atunci când lucrezi în industria recrutării sau o industrie conexă de business, ar fi mai bine să cunoști mai multe concepte întâlnite în corporații.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Marti, 12 Iulie 2022, 16:51 | Actualizat: Marti, 12 Iulie 2022, 16:54Printre acestea, se numără cele de mai jos.
Rotirea joburilor
O tehnică bine cunoscută, de exemplu, este job rotation. Rotația locurilor de muncă este o abordare de management în care angajații sunt mutați între două sau mai multe misiuni sau locuri de muncă la intervale regulate de timp pentru a-i expune la toate verticalele unei organizații.
Este o abordare planificată anterior, cu scopul de a testa abilitățile și competențele angajatului pentru a-l plasa la locul potrivit. În plus, reduce monotonia jobului și le oferă o experiență mai largă și îi ajută să obțină mai multe perspective.
Management strategic
Managementul strategic este planificarea, monitorizarea, analiza și evaluarea continuă a tuturor necesităților de care o organizație are nevoie pentru a-și îndeplini scopurile și obiectivele. Schimbările din mediile de afaceri vor cere organizațiilor să-și evalueze constant strategiile de succes.
Procesul de management strategic ajută organizațiile să facă un bilanț al situației lor actuale, să elaboreze strategii, să le implementeze și să analizeze eficacitatea strategiilor de management implementate. Strategiile de management strategic constau din cinci strategii de bază și pot diferi în implementare în funcție de mediul înconjurător. Managementul strategic se aplică atât în cazul platformelor online, cât și a celor offline.
Marketing de conținut
Marketingul de conținut este o strategie pe termen lung care se concentrează pe construirea unei relații puternice cu publicul-țintă, oferindu-le conținut de înaltă calitate, care este foarte relevant pentru ei în mod constant.
Marketingul de conținut este procesul de creare și distribuire a resurselor digitale, cum ar fi postări pe blog, clipuri video, cărți electronice, prezentări tehnice și de soluții, precum și o varietate de alte tipuri de conținut digital, pentru a oferi informații publicului țintă.
Marketingul de conținut este esențial pentru succesul optimizării motoarelor de căutare (SEO). Pentru a vă afla pe primele poziții în rezultatele căutării online, trebuie să creați conținut interesant, de înaltă calitate și detaliat referitor la domeniul, compania și mesajul dumneavoastră.