Un român a pierdut avionul după ce a primit un SMS din partea companiei aeriene. Ce scria în mesaj și cum şi-a ratat vacanţa
Vacanţă transformată în coşmar pentru un român care a pierdut o cursă Wizz Air din cauza unui SMS. Mai exact, bărbatul a fost notificat de compania aeriană că zborul va avea întârziere, motiv pentru care s-a dus să bea o cafea. Dar atunci când a vrut să se îmbarce, a avut parte de o surpriză nu tocmai plăcută.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Marti, 12 Septembrie 2023, 10:30 | Actualizat: Vineri, 15 Septembrie 2023, 12:30În timp ce se pregătea să ajungă la aeroport, bărbatul a fost înștiințat de către reprezentanții companiei Wizz Air că zborul va avea o întârziere de o oră. La aflarea veștii, bărbatul s-a dus să bea o cafea, ca să nu petreacă prea mult timp în aeroport. Însă mare i-a fost mirarea în momentul în care a ajuns la poarta de îmbarcare şi a constatat că a pierdut zborul. Potrivit adevărul.ro, românul a povestit întreaga pățanie pe un grup de Facebook.
„Am întâmpinat azi o situație și aș vrea să știu ce aș fi putut eu face să o evit. Am avut zbor la o anumită ora. Am primit un SMS cum că zborul este întârziat cu o oră. Așadar, nu m-am grăbit către poartă. Am băut o cafea și cu aproximativ 40 de minute înainte de ora indicată în SMS, m-am dus către poartă. Am ajuns la poartă și pasagerii erau deja îmbarcați, zborul nu mai apărea pe panou, iar ulterior, verificând, am constatat că a decolat mai devreme decât ora menționată în SMS. Dacă e vina mea, îmi asum, dacă ei trebuiau să fie mai expliciți, aș vrea să le cer banii înapoi, având în vedere că am pierdut toată vacanța”, a povestit bărbatul pe un grup de Facebook.
Aşa cum era de aşteptat, respectiva postare a stârnit un val de reacţii printre internauţi, care i-au oferit tot felul de sfaturi în aşa fel încât pe viitor să nu mai treacă printr-o experienţă similară.
Ce spune regulamentul Wizz Air
Pe site-ul Wizz Air există un domeniu intitulat „Informații importante pentru pasagerii cu zboruri întârziate/anulate!”
Aici se precizează că „Wizz Air notifică pasagerii afectați cu privire la orice modificări ale zborului prin intermediul unei notificări în aplicația WIZZ pentru mobil, prin e-mail sau prin mesaje text, trimise direct folosind detaliile de contact ale titularului rezervării, iar modificările sunt valabile pentru toți pasagerii din cadrul acesteia.”
Wizz susține că cei care au fost/sunt pasagerei ai unui zbor care a fost întârziat sau anulat ar trebui să facă următorul lucru: „Descărcați aplicația WIZZ pentru mobil și fiți la curent pe parcursul întregii călătorii. Activați notificările push automate pentru a afla cele mai recente informații despre starea zborului rezervat (de exemplu, dacă are întârziere).”
Nu se precizează clar, nicăieri în cuprinsul site-ului Wizz Air că pasagerii trebuie să fie prezenți la ora inițal anunțată, chiar dacă sunt anunțați că sunt întârzieri.