Warm-Up, episodul 4. Sorin Pârcălab, în dialog cu Andrei Garici: Cum să devii influencer în România
Toamna asta, Antena 1 îţi aduce primul show televizat de stand-up comedy: Stand-Up Revolution, jurizat de greii comediei româneşti - Teo, Vio, Costel şi Dan Badea. Misiunea lor este să găsească următoarea senzaţie în domeniu, un om capabil să ridice publicul în picioare la Sala Palatului.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Miercuri, 07 Iulie 2021, 15:01 | Actualizat: Luni, 12 Iulie 2021, 15:30- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Începând de vineri, 18 iunie 2021, pe Antena 1, un alt cunoscut al scenei de stand-up din România - Sorin Pârcălab - asigură încălzirea pentru Stand-Up Revolution cu mini show-ul Warm-Up, în care aduce alţi cunoscuţi ai comediei din România. Temele de discuţie sunt legate de noile marcaje de pe pachetele Durex, dar şi subiecte precum dragostea, diferenţe dintre femei şi bărbaţi sau superstiţiile românilor.
La Warm-Up, publicul îi va mai vedea pe Cristian Manolescu, Doru Ivanov, Alexandru Gheţan, Virgil Ciulin, Vlad Bieltz și Andrei Ungureanu.
Cele 10 pastile vor fi disponibile şi online, pe a1.ro şi pe cel mai urmărit canal din media românească de pe Youtube, iUmor.
Comedianții deja cunoscuți au fost provocați de Durex să aibă în focus trei mari criterii: Diametru, Lubrifiere, Grosime.
Sorin Pârcălab și Andrei Garici – Cum să devii influencer în România
Sorin Pârcălab l-a avut ca invitat la Warm-Up, episodul 4, pe Andrei Garici, câștigătorul iUmor, sezonul 10, sau “Andrei Gay Rich-i”, cum i-a spus Sorin, pentru că Andrei e mai bogat, evident, de când a luat cei 20.000 de euro de la iUmor.
Andrei Garici: "Îți trebuie o mână fermă și lungă ca să fii influencer"
Să înceapă încălzirea! Tema episodului 4 a fost "Cum devii influencer în România?", întrebare care a și deschis subiectul episodului 4. Andrei Garici a dat și replica: "Nu ajungi, te naști. Ca să ajungi influencer, trebuie să te naști", iar semnul cel mai evident pentru un bebeluș care vine pe lume cu certificat de naștere ca influencer este "atunci când mama lui îl naște cu telefonul în mână", a mai spus invitatul lui Sorin Pârcălab.
Sigur, există și varianta ca mama să lase telefonul acasă când merge la spital să nască, așa că Sorin Pârcălab și-a întrebat invitatul ce se întâmplă în cazul acesta și cum ajunge un om să deprindă tainele unui adevărat influencer.
"Ajungi foarte greu influencer, prin foarte multă muncă", a răspuns Andrei Garici.
"E nevoie de muncă?", a întrebat Sorin Pârcălab.
"Da, vreo două săptămâni. Și ai nevoie de foarte multă școală, începând cu școala vieții, școala de șoferi, școala de corecție, am văzut", a răspuns Garici. "Și mai ai nevoie de ceva", a completat acesta, de "o mână fermă și lungă, ca să-ți faci poze".
"Așa îți dai seama că sunt unii influenceri, au un umăr mai sus și când merg pe stradă stau așa, cu mâna lung întinsă", a spus Sorin Pârcălab, în timp ce încerca să imite un influencer aflat pe stradă.
Pe aceeași temăUrmătoarea curiozitate a gazdei Warm Up-ului a fost legată de content-ul unui influencer, mai exact, care este cel mai dorit content de către public, la care Andrei Garici a răspuns fără să stea pe gânduri: "Cred că pisicile. Pisici mici, mari, pisici în litieră, pisici pe noptieră, pe etajeră…".
"Dar dacă vreau să devin influencer pe o marcă de prezervative, ce trebuie să fac?", a întrebat gazda Warm Up-ului.
"Nu știu ce trebuie să faci, dar știu ce nu trebuie să faci: selfie-uri", a spus câștigătorul iUmor, Andrei Garici.
"Nici n-am mâna lungă, adică nu mă cuprind tot...", a răspuns Sorin Pârcălab.
"Da, nu neapărat, adică poți să rogi pe cineva să-ți facă...", a conchis Garici, râzând.
Durex - "Găsește ce ți se potrivește"
Durex susține găsirea prezervativul potrivit în functie de 3 criterii și invită cumpărătorii să exploreze toată gama, sloganul fiind "Găsește ce ți se potrivește".
La 25+ ani, într-o relație sau necăsătorit, ești în stadiul vieții în care te simți destul de încrezător în propria piele. Ai petrecut timp pentru a-ți da seama cine ești și ce îți place - de la mâncare, la haine, la hobby-uri și prin urmare, eștimai priceput în alegerile pe care le faci. Totuși, nu cumperi prezervative în același mod. Petreci foarte puțin timp pentru căutarea alternativelor, preferând să rămâi la o alegere de bază.
Atunci când totusi încerci mai multe prezervative, realizezi că povestea cu "Toate prezervativele sunt la fel" e istorie. Vei afla că există prezervative pentru toate situațiile, plăcerile, gusturile și chiar mărimile, din spusele profesioniștilor.
Dacă nu le-ai descoperit până acum, poate fi pentru că e posibil să nu fi căutat unde trebuia. Foarte puțini știu că prezervativele nu sunt doar o soluție de siguranță pentru a împiedica răspândirea bolilor cu transmitere sexuală sau pentru prevenirea unei sarcini nedorite.
Există prezervative special create pentru a îmbunătăți experiența sexuală. Pentru toți cei care se întreabă despre ce este vorba, Durex vine în ajutorul consumatorului prin introducerea unor noi simboluri pe ambalaj, ce îl vor ajuta pe consumator să își aleagă cu mai multă ușurință prezervativul potrivit.
În 2021, Durex are parte de un packaging redesign și vine în ajutorul cumparătorilor prin introducerea unor noi simboluri pe ambalaj, care arată diametrul, grosimea și gradul de lubriefere al prezervativelor din pachetul ales (DIAMETRU, LUBRIFIERE, GROSIME).