Noul business al lui Meghan Markle a fost promovat pe toate rețelele de socializare. Entuziasmată, Ducesa de Sussex a avut așteptări mari de la „As Ever”. Cu toate acestea, afacerea s-a dovedit a fi un eșesc.
Afacerea lui Meghan Markle sub scrutinul publicului. Deși și-a epuizat stocul într-o oră, clienții cer banii înapoi
Brandul „As Ever” a fost lansat pe 2 aprilie, iar la scurt timp stocul era epuizat. Clienții au părut încântați de produsele regăsite în lista companiei. Însă, ulterior, compania a realizat că va fi imposibil să onoreze toate comenzile. Situația a devenit critică în ceea ce privește unul dintre produse, și anume mierea de flori sălbatice cu fagure. Acest produs fiind extrem de rar.
Tocmai de aceea, Ducesa de Sussex s-a văzut nevoită să își ceară scuze public consumatorilor. Aceasta a publicat un mesaj pe data de 7 aprilie, special pentru clienții care nu au primit ceea ce au comandat.
Citește și: Poza cu părul roșcat al copiilor lui Meghan Markle. Micuții seamănă cu tatăl lor
„Dragă prietene, Doamne, ce vârtej a fost săptămâna aceasta! Îți mulțumesc foarte mult pentru sprijin. Înseamnă foarte mult pentru mine. Mi-a părut atât de rău să aud ce s-a întâmplat cu comanda ta și că, din cauza vânzării excesive, nu am reușit să îți livrăm mierea în ediție limitată. Te rog să ne crezi că echipa a muncit foarte mult în fiecare departament și am aflat din mers ce se întâmplă”, este mesajul lui Meghan.
De asemenea, aceasta i-a asigurat pe oameni că vor primi toți banii înapoi pentru mierea în ediție limitată. Totodată, vor primi o mică atenție prin poștă, în semn de scuze pentru încurcătura creată.
Prin intermediul emailului, compania sa a dat o declarație oficială, explicând în detaliu ce s-a întâmplat:
Citește și: Ce spune scrisul de mână al lui Meghan Markle despre personalitatea ei. A fost dată de gol de un specialist
„Emoția începutului a creat un volum de trafic pe site pe care nici măcar noi nu l-am fi putut anticipa (totul s-a vândut într-o oră). Comenzile s-au efectuat atât de repede, încât back-endul site-ului nu a avut nicio șansă să țină pasul cu comenzile și e posibil să fi achiziționat un articol care nu se mai afla pe stoc. Îți mulțumim pentru înțelegere”, este specificat, conform unei surse.
În ciuda criticilor internauților în ceea ce o privește pe Meghan Markle, afacerea ei a primit extrem de multă atenție, dovadă și vânzările brandului.
„As Ever” reflectă atenția Ducesei spre gătit, grădinărit, organizare de evenimente, bucuria de a trăi viața zi de zi, mai exact, o extensie a pasiunilor sale. Produsele pentru care s-au ”bătut” oamenii sunt, pe lângă miere, gemuri, mixuri pentru prăjituri și alte articole de bucătărie și un stil de viață în legătură cu natura.
Citește și: Rețeta de paste a lui Meghan Markle care a înnebunit internetul. Ce secret ascunde Ducesa de Sussex
Nici numele brandului nu a scăpat de controverse. O firmă de îmbrăcăminte din New York, As Ever, a pornit o analiză a opțiunilor legale împotriva brandului lansat de fosta actriță.
Cu toate aceste controverse, fiecare acțiune a lui Meghan Markle generează bani. Show-ul ei de gătit a adus o expunere media estimată la 10 milioane de dolari pentru brand, conform sursei menționate anterior.
Reacția lui Jean Claude Van Damme după ce a aflat că e cercetat de DIICOT. "Este grotesc ce se întâmplă"... Lidia Buble a lansat o piesă cu 3 Sud-Est. Ce a dezvăluit artista despre legătura cu membrii trupei. "A fost crush-...