Cu ce se ocupă nepotul lui Mircea Lucescu după ce a renunțat la fotbal. Matei, fiul lui Răzvan, face avere cu pasiunea sa
Răzvan Lucescu și Ana Maria sunt căsătoriți de peste 20 de ani. Cei doi au doi copii, o fiică și un fiu: Maria Luiza și Matei. În vreme ce tânăra se dedică vieții de familie și este foarte discretă, Matei a bifat câteva apariții televizate. Iată cum arată și cu ce se ocupă nepotul lui Mircea Lucescu.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Luni, 21 Martie 2022, 13:39 | Actualizat: Luni, 21 Martie 2022, 18:12Răzvan Lucescu a urmat calea tatălui său și acum este un antrenor de succes, însă fiul lui are alte planuri. Matei s-a lansat în lumea afacerilor, mânat de o pasiune, și a investit 1 milion de euro în business-ul său.
Cum arată și cu ce se ocupă Matei Lucescu
Matei Lucescu a studiat în Olanda, unde a obținut o diplomă în management. El a decis să ia viața în piept pe cont propriu și să-și facă propriul nume, departe de lumea fotbalului.
Astfel, împreună cu soția lui, Ioana, a investit un milion de euro într-o fabrică de bere artizanală.
"Toate echipamentele le-am luat noi când am decis să investim în fabrică. Planul nostru a fost să facem o afacere ca afară, fără rabat la calitate.
Am fost implicat în partea sportivă, am fost portar când eram mai mic. Pasiunea pentru bere a început acum patru ani, am fost la primul festival de bere artizanală din Bucureşti.
Erau multe arome interesante, de acolo ne-a prins pe mine şi pe soţia mea acest microb al berii artizanale. Am început să lucrăm la proiectul Berea Griviţa, cumva a prins amploare dintr-o chestie mică. A crescut în ceva complet diferit, nici nu ne puteam imagina ce putem realiza.
Pe aceeași temăToate echipamentele le-am luat noi atunci când am investit în fabrică. Planul a fost un business ca afară. Clădirea am renovat-o complet, am dat şi pereţii jos şi am reconstruit-o cu totul. Echipamentele sunt făcute pe comandă, avem şi toleranţă de 10 centimetri.
Întâi am băgat echipamentele, apoi am făcut uşa. Am fost atenţi la detalii. Tot proiectul nu a fost o chestie impulsivă, a fost foarte gândită. Ne-a luat trei ani de zile până am scos prima bere pe poarta fabricii.
Fabrica e în Bucureşti, în zona Orhideea, în cartierul Griviţa. Am vrut să păstrăm tradiţiile şi valorile româneşti, iar Griviţa e singurul nume care se potrivea. E vorba despre sufletul nostru.
Investiţia a fost un milion de euro, inclusiv clădire şi echipamente", a afirmat Matei Lucescu la Telekom.