Radio ZU donează 10% din totalul încasărilor din publicitate! Când România e în stare de urgență, Radioul Faptelor Bune e în stare de bine
Radio ZU împreună cu partenerii care doresc să i se alăture, se implică activ în campania de strângere de fonduri pentru utilarea secțiilor ATI cu echipamente și aparatură medicală care să ajute eroii în alb să salveze viețile noastre, ale tuturor, în contextul pandemiei de coronavirus (COVID-19).
Publicat: Vineri, 27 Martie 2020, 11:58 | Actualizat: Vineri, 27 Martie 2020, 12:11Prin campania #10lasutapentruRomania Radio ZU donează 10% din bugetul total de publicitate al lunii aprilie către această cauză.
„Nu uita! Suntem cu toții în treaba asta! Pierdem acum fiecare. Cădem acum fiecare. Dar când ne vom ridica, ne putem ridica doar împreună! Mână de la mână facem iar România bună”, îndeamnă Mihai Morar.
Radio ZU continuă să facă bine și să fie aproape de oameni, așa cum o face de 11 ani.
Fie că se ocupă de voia bună a ascultătorilor, prin stările de bine pe care le transmite pe calea undelor, fie că pune umărul în rezolvarea situațiilor de viață și de moarte, de multe ori, Radio ZU își păstrează și în aceste momente dificile titulatura de Radioul Faptelor Bune.
„Mulțumim partenerilor noștri, care înțeleg cât de important e să rămânem împreună în această perioadă, să ne unim forțele și să punem umărul pentru ca starea de bine să renască în jurul nostru. Un mare mulțumesc tuturor brandurilor care prin consumul de publicitate difuzat în luna aprilie vor fi parte a campaniei #10lasutapentruRomania și vor susține alături de noi sistemul medical”, declară Dana Kumar, Director de Vânzări Radio ZU.
Când România e în starea de urgență, radioul e starea de bine.
Ascultă Radio ZU pe https://radiozu.ro/live, pe aplicația Radio ZU (disponibilă în AppStore și Google Play) și pe frecvența din orașul tău.
Radio ZU în cifre de audiență
Din prima zi de emisie și până astăzi, Radio ZU se menține în topul preferințelor celor care aleg să fie ON AIR în fiecare zi. Cel mai recent studiu de audiență radio (realizat între 26 august – 15 decembrie 2019 de către IMAS – Marketing şi Sondaje SA şi MERCURY RESEARCH S.R.L) reconfirmă poziția de lider a Radio ZU în ceea ce privește alegerea publicului din București, ajungând la 255.300 ascultători zilnic.
Morning ZU - matinalul Radio ZU prezentat de Mihai Morar, Daniel Buzdugan și Emma Ștefan - este lider de audiență în mediul urban, cu un număr de 852.500 de ascultători unici.
În perioada 1 - 21 martie 2020, în comparație cu perioada similară a anului anterior, site-ul www.radiozu.ro a înregistrat o creștere de 50% a utilizatorilor unici și de 60% a utilizatorilor noi. De asemenea, s-a înregistrat o creștere de 70% a traficului pe mobil și de 10% pe desktop.
Pe Visual Radio (platformă online unică în România care transmite imagini live din studioul Radio ZU) s-a raportat o creștere de 17% a traficului.
Aplicația Radio ZU a fost accesată de peste 60.000 de utilizatori în ultimele 30 de zile.
Radio ZU are o comunitate neegalată și pe social media
Toate platformele de social media ale Radio ZU (Facebook, Instagram si Youtube) ocupă prima poziție în topul platformelor radio de acest gen din România.
Dupa cum arată ultimele date înregistrate în luna martie, pe Facebook Radio ZU este urmărit de peste 2.1 milioane de oameni, pe Instagram conținutul ZU ajunge la 347.000 de urmăritori, iar pe Youtube sunt peste 820.000 de abonați.