Concurența în clasa mică este acerbă, aceasta reprezentând 22% din piața europeană. Toți constructorii, de la Volkswagen (Polo), Opel (Corsa), Renault (Clio), Ford (Fiesta) și Citroen (C3), la Dacia (Sandero), Skoda (Fabia), Hyundai (i20) și Toyota (Yaris), încearcă permanent să aducă ceva nou pentru a prinde o "felie" cât mai mare. Iar Mazda nu se lasă mai prejos. A 4-a generație Mazda2 a renunțat la platforma Ford Fiesta în favoarea uneia proprii, a adoptat un design emoționant și introduce în premieră în segmentul B head-up display-ul, gadget-ul ce proiectează pe parbriz informațiile esențiale pentru șofer, pentru ca acesta să nu-și ia nicio clipă ochii de la drum. De asemenea, modelul poate fi echipat cu motorul diesel SKYACTIV-D de 1.5 litri, cu un consum de doar 3,4 l/100km, cu faruri cu tehnologie LED și cu un nou sistem de conectivitate şi infotainment, MZD Connect. Mezina gamei Mazda va sosi în România în prima parte a anului 2015 şi va avea un preţ de pornire de 10.990 de euro, cu TVA inclus.
Vineri, 07.11.2014, 10:41După 25 de ani şi trei generaţii, Mazda deschide un nou capitol în cartea de istorie a celui mai vândut roadster din toate timpurile. Cunoscut și sub denumirea de Miata peste ocean și în jocurile video, MX-5-ul a vazut pentru prima dată lumina zilei în 1989. Iar a doua (1998 - 2005) și a treia generație (2005 - prezent) au păstrat aproape nealterată configurația originalului, fiind considerate un fel de facelift-uri. A patra generație însă, ce va fi lansată concomitent, în perioada 3-4 septembrie, în Europa, Statele Unite și Japonia, se anunță revoluționară.
Sambata, 12.07.2014, 13:54