Aceasta a situat postul de televiziune pe primul loc în clasamentul canalelor tv dedicate femeilor şi pe locul patru în top all channels, dupã principalele posture generaliste, la nivelul targetului Femei 18-49 Urban.
Astfel aseară, în intervalul difuzării (17:30–18:00), emisiunea CulTour a fost lider de audiență la nivelul posturilor de televiziune pentru femei, obținând o cotă de piață de 4.2% și un rating mediu de 1 procent. Pe poziția a doua s-a aflat Pro Gold, cu o cotă de piață de 1.4% și un rating mediu de 0.3 procente.
Serialele O rază de speranţă şi Jurământul au ocupat şi ele primele poziţii în clasamentul de audienţă la nivelul posturilor de televiziune pentru femei, respectiv pe locul patru în top all channels, dupã principalele posture generaliste, la nivelul targetului Femei 18-49 Urban.
Astfel, în intervalul difuzării O rază de speranţă (19:00-20:00), postul Happy Channel a ocupat prima poziţie în clasamentul posturilor de televiziune pentru femei, obţinând o cotă de piaţă de 3.8% şi un rating mediu de 1.3 procente, urmat de Diva cu 2.8% cota de piaţă şi 1 punct de rating. Ierarhia se păstrează şi pe intervalul de difuzare al serialului Jurământul (20:00 -21:59), postul Happy Channel obţinând atunci, la nivelul aceluiaşi target 2.9% cota de piaţă şi 1.2 puncte de rating, fiind urmat de Diva cu 2.1%cota de piată şi 0.9 puncte de rating.
Sursa:Kantar Media |