Facebook a mai primit o lovitură în urma scandalului Cambridge Analytica.
Mai nou, Commerzbank, a doua cea mai mare bancă din Germania, şi-a suspendat reclamele de pe Facebook pe o perioadă nedeterminată în urma scurgerii masive de date, conform informaţiilor furnizate de şeful departamentului de strategie a brandului pentru cotidianul Handelsblatt.
„Vom face o pauză în privinţa campaniilor noastre de pe Facebook. Siguranţa brandurilor şi a datelor este foarte importantă pentru noi”, a spus Uwe Hellmann, adăugând că banca va aştepta clarificări înainte de a lua alte decizii.
Decizia celor de la Commerzbank vine după ce acelaşi pas l-a făcut şi Mozilla, compania care deţine browserul web Firefox.
Tot declinul Facebook vine după ce datele personale a milioane de utilizatori au ajuns, fără consimţământul lor, la firma de consultanţă electorală Cambridge Analytica.
De altfel, însuși Mark Zuckerberg, fondatorul şi directorul general al companiei Facebook fost nevoit să admită că au existat unele "erori", în prima reacţie după apariţia informaţiilor privind utilizarea ilegală a datelor în scop electoral de către firma Cambridge Analytica.
sursă foto: hepta
Vis de miliardar: vrea să construiască cea mai mare baterie din lume! De ce?... 3 studii recente care îi vor face fericiți pe adepții noilor tehnologii...