Celor de la Google li s-au reprosat de multe ori faptul ca sustin indirect site-urile de piraterie, atat prin afisarea de link-uri la cautare catre pagini gen ThePirateBay.org, cat si prin afisarea si plata de reclame. Pana la ora actuala, platforma Google Ads nu facea diferenta intre website-uri care ofera continut piratat si site-uri care nu au astfel de practici. In definitiv, prin simplul fapt ca milioane de internauti acceseaza zilnic astfel de pagini, Google castiga bani si proprietarii website-urilor isi primeau si ei la randul lor partea care li se cuvenea.
Scenariul acesta nu mai este valabil. Cei de la Google au hotarat ca mai bine au o relatie buna cu studiourile de productie si companiile din industria cinematografica. In acelasi timp, detinatorii drepturilor de proprietate intelectuala pot fi mult mai eficienti in a sesiza multiple alte companii detiniatoare de reclame. Procesul amenintarilor este simplu: daca un motor de cautare cu reclame continua sa afiseze reclame pe ThePirateBay, de exemplu, nu va mai primi bani de la Google, ca in final sa ajunga sa descurajeze persoanele private sau firmele care au in posesie site-uri cu continut piratat, direct sau indirect.
Citeste AICI continuarea articolului!
HP are un smartphone cu Android aproape gata... Un tanar a transformat un amplificator de semnal intr-un dispozitiv de hacking...